اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی ال جی پریمیر پرو پلاس L455DL منتشر شد

ال جی پریمیر پرو پلاس

مشخصات اولیه گوشی ال جی پریمیر پرو پلاس (L455DL) برای اولین بار در اوایل ژانویه منتشر شد ، اما این شرکت هنوز محصول را رسمی نکرده بود. اکنون این رونمایی نمی تواند زیاد دور از دسترس باشد زیرا کنسول Google Play در حال حاضر جزئیات مربوط به تلفن را لیست کرده و دفترچه راهنمای کاربر آن به صورت آنلاین نیز ظاهر شده است.

ال جی پریمیر پرو پلاس

این محصول یک تلفن اصلی با نمایشگر 720p + و تراشه MediaTek Helio P22 (پردازنده چهار Cortex-A53) دارد. این گوشی از رم 2 گیگابایتی بهره می برد و اندروید 9.0 را از جعبه اجرا می کند.حافظه این گوشی با استفاده از شکاف microSD قابل گسترش است ، کتابچه راهنما به شما کمک می کند که چگونه از این محصول خاص استفاده کنید.

ال جی پریمیر پرو پلاس

این گوشی در پشتی دارای دوربین دوتایی است و در حالی که مشخصات دقیق آن ناشناخته است ، ماژول دوم دارای لنز زاویه ای فوق العاده است. به نظر می رسد صفحه نمایش جلوی آن شبیه به طراحی مدرن است ، هرچند که برای یک بازار پربازدید تر در نظر گرفته شده است.

جزئیات بیشتر ال جی پریمیر پرو پلاس (L455DL)

 

این تلفن از یک اسکنر اثر انگشت در عقب استفاده می کند ، زیرا به دلیل داشتن نمایشگر LCD نمی توانید اسکنر را زیر صفحه نمایش قرار دهد. می توانید از ویژگی ال جی KnockOn به عنوان روشی جایگزین برای روشن کردن تلفن استفاده کنید.

نکته قابل توجه دیگر دکمه اختصاصی دستیار Google برای گوشی جدید ال جی است. متأسفانه ، ال جی تخصیص عملکرد متفاوت را به آن دکمه آسان نمی کند. چند نکته جالب دیگر شامل درگاه USB-C در پایین و گیرنده رادیو FM (بله ، یک جک هدفون 3.5 میلی متری وجود دارد).

ال جی پریمیر پرو پلاس

هنوز مشخص نیست ال جی چه موقع از پریمیر پرو پلاس رونمایی خواهد کرد یا چه مبلغی را برای آن شارژ خواهد کرد ، اما ما فکر می کنیم “به زودی” تا اواخر اردیبهشت ماه این رونمایی صورت بگیرد و قیمت این محصول نیز تقریبا 300 دلار باشد.

برای خرید لوازم جانبی گوشی LG به این بخش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *