اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی گوشی آنر پلی 9A محصول ارزان قیمت آنر منتشر شد

گوشی آنر پلی 9A

گوشی آنر پلی 9A همانطور که انتظار می رفت یکی دیگر از میان رده های شرکت آنر زیر مجموعه هواوی است که به زودی رونمایی می شود. این گوشی را می توان جزو ارزان قیمت ترین سری های میان رده در بازار سال 99 نامید.

در ادامه مشخصات فنی گوشی جدید آنر را بررسی می کنیم.

Ishan Agarwal ، افشاگر معروف ، مشخصات و طرح های اولیه یك گوشی میان رده ارزان قیمت را با نام Honor Play 9A منتشر شد.  این گوشی جانشین Play 8A در سال گذشته ، تنظیم دوربین عقب بهبود یافته و باتری بسیار بزرگتری را ارائه می دهد.

آنر پلی 9A در حدود یک صفحه نمایش 6.3 اینچی IPS با وضوح HD + و یک ناچ قطره ای برای دوربین 8MP سلفی ساخته خواهد شد.

دوربین پشتی این گوشی شامل یک لنز اصلی 13 مگاپیکسلی با یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و فلاش LED در یک قاب مستطیلی جفت می کنند. در اینجا یک اسکنر اثر انگشت خازنی نیز وجود دارد.

گوشی آنر پلی 9A
مشخصات فنی گوشی آنر پلی 9A

چیپست Helio P35 در رابط زوج با رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 یا 128 گیگابایتی قرار دارد. پیش بینی می شود که این محصول با یک باتری با ظرفیت 5،000 میلی آمپر ساعتی وارد بازار شود اما تنها با شارژر 10 وات شارژ می شود. این گوشی Android 10 را با استفاده از Magic UI 3.0 Honor در بالای صفحه اجرا می کند ، این بدان معنی است که بدون خدمات Google ارسال می شود. پیش بینی می شود این دستگاه دارای اندازه 159.07mm × 74.06mm .04 9.04mm و وزن 185 گرم باشد.

گوشی آنر پلی 9A

Honor Play 9A در رنگ های سبز ، آبی و سیاه در دسترس خواهد بود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری و در دسترس بودن وجود ندارد اما طبق روال شرکت آنر ، گوشی آنر پلی 9A از جمله محصولاتی است که زیر 150 دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی از اواخر فروردین ماه وارد بازار ایران می شود و احتمال می رود که یکی از پر فروش ترین سری گوشی های آنر و هواوی در سطح میان رده باشد.

 


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *