اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی و قیمت گوشی گلکسی فولد 2 منتشر شد

گلکسی فولد 2

سامسونگ هنوز نتوانسته سری اول گوشی گلکسی فولد را عرضه کند اما امروز مشخصات فنی و قیمت گوشی گلکسی فولد 2 ، گوشی تاشو جدید سامسونگ منتشر شده و به زودی این گوشی نیز در سال 2020 عرضه خواهد شد.د.

ابتدای سال 2019 بود که سامسونگ به صورت رسمی از گوشی گلکسی فولد ، اولین گوشی تاشو خود رونمایی کرد، اما آنقدر این عملیات به سرعت و با عجله انجام شد که سامسونگ برای عرضه گوشی تاشو سری اول خود پس از گذشت 10 ماه هنوز نقشه و پلنی ندارد و احتمال عرضه این گوشی نیز بسیار پایین آمده است. با این حال برنامه های موجود برای عرضه گوشی گلکسی فولد 2 که سری بعدی گوشی تاشو سامسونگ است به هم نخورده و این شرکت قصد دارد گوشی جدید را ابتدای سال 2020 معرفی کند..

مشخصات فنی گوشی گلکسی فولد 2

پس از ماه‌ها شایعه و درز اطلاعات، غول کره‌ای یک گوشی منعطف مفهومی جذاب و متفاوت از نسل قبل گلکسی فولد را در کنفرانس توسعه دهندگان سالانه‌ی خود رونمایی کرد. این شرکت هنوز نامی از این دیوایس به زبان نیاورده است، اما می‌تواند رقیب گوشی معرفی نشده‌ی موتورولا ریزر منعطف با کدنام “Bloom”‌باشد و سامسونگ آن را با نام گلکسی فولد 2 روانه‌ی بازار کند.


محصولات مرتبط:


خود سامسونگ ادعا می‌کند که تصاویر به نمایش درآمده در این کنفرانس فقط با هدف توصیف بهتر به نمایش درآمده است. هرچند طراحی نهایی محصول هنوز هم در معرض تغییر قرار دارد، اما بعید به نظر می‌رد آن خیلی متفاوت از آنچه در تصویر بالا می‌بینید باشد. با توجه به این مسئله، هم اکنون دیگر مسلم به نظر می‌رسد که دومین نسل گوشی منعطف سامسونگ در سال آینده با یک نمایشگر کوچک همانند دیگر گوشی‌های بازار همراه خواهد بود که به جای یک بریدگی در بالای آن، یک حفره قرار دارد و همانند گوشی‌های تاشو سنتی، نمایشگر آن از وسط به سمت پایین خم می‌شود.

به نظر می رسد که گوشی جدید گلکسی فولد 2 با نمایشگر 8.1 اینچ در حالت باز و 6.5 اینچ در حالت بسته عرضه شود. همچنین مقاومت این گوشی نسبت به سری اول بیشتر شده و لولای آن بهبود پیدا کرده است تا مشکلی در زمان باز و یا بسته شدن نداشته باشد.در ویدیوهای به نمایش درآمده از سوی سامسونگ که کارایی اپلیکیشن دوربین در این چنین نمایشگری را نشان می‌دهد، می‌توانید ببینید که کادر عکاسی در پنل بالایی قرار داشته و کنترل‌های آن در صفحه‌ی زیری به کار رفته است.

از جمله مشخصات فنی و سخت افزار گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ می توان به تراشه‌ی اسنپدراگون 865، 12 گیگابایت رم و حداقل 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اشاره کرد.

انتظار می‌رود سامسونگ در بخش نرم افزاری این دیوایس از رابط کاربری One UI 2.1 بر پایه‌ی اندروید 10 استفاده کند. ما همچنین انتظار داریم این گوشی به صورت پیشفرض از شبکه‌های 5G پشتیبانی کند و با فناوری شارژ سریع 45 وات برای شارژ دو باتری جداگانه سازگار باشد. بر اساس شایعات، اندازه‌ی یکی از این باتری‌ها 900 میلی‌آمپر ساعت است، اما همچنان ظرفیت باتری دوم مشخص نیست.

قیمت گوشی

این گوشی قیمتی به مراتب کمتر از سری اول گلکسی فولد خواهد داشت، بنابراین انتظار داریم که قیمت نهایی آن چیزی کمتر از 1900 دلار باشد. این گوشی ابتدای سال 2020 عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *