اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی و تاریخ عرضه گوشی سونی اکسپریا 5 پلاس منتشر شد

سونی اکسپریا 5 پلاس

مشخصات فنی و تاریخ عرضه گوشی اکسپریا 5 پلاس منتشر شد. این گوشی به زودی توسط سونی طی رویدادی که شرکت ژاپنی به صورت فردی و آنلاین ارائه می دهد، معرفی خواهد شد.

سونی نام تجاری دیگری است که مجبور است رویداد خود را خارج از نمایشگاه MWC 2020 ارائه و برگزار کند. به دنبال نشت و تیزرهای LG و Oppo برای جدیدترین پرچمداران خود ، سونی جزء اولین شرکت هایی است که به طور رسمی یک رویداد معرفی برای گوشی جدید خود را اعلام کرد.
بر اساس تیزرهایی که در حساب رسمی Xperia Instagram و Twitter منتشر شده است ، سونی قصد دارد برنامه بعدی راه اندازی Xperia را در YouTube با پخش مستقیم ، با تاریخ تعیین شده برای دوشنبه ، 24 فوریه برگزار کند.

سونی اکسپریا 5 پلاس

سونی اکسپریا 5 پلاس
فیلم کوتاه و رمزنگاری شده منتشر شده در اینستاگرام Stories با پیام “5EE You There ” به پایان می رسد ، بنابراین به راحتی می توان گفت پرچمدار مورد نظر شایعه شده اکسپریا 5 پلاس ، جانشین Xperia 5 زیبا و قدرتمند از سال گذشته است.


محصولات مرتبط:


ما از ابتدای سال نکاتی را در مورد این گوشی شاهد بودیم ، اما در مورد نام این تلفن فاش نشده بود ، با حدس هایی از Xperia 1.1 تا Xperia 2 یا Xperia 6. نامشخص بود. اکنون ، Xperia 5 Plus به نظر می رسد به زودی رونمایی شود.

سونی اکسپریا 5 پلاس

صرفنظر از این ، رندرهای CAD یک دستگاه براق را مطابق با زبان طراحی اکسپریا که ما می شناسیم و دوست داریم نشان می دهد. به نظر می رسد این وسیله بدون حاشیه و حاشیه های باریک و صفحه نمایش 6.6 اینچی باریک ، به علاوه جک هدفون 3.5 میلی متر عرضه شود. به نظر می رسد در قسمت داخلی آن باید از اسنپدراگون 865 و حداقل 8 گیگابایت رم استفاده شود.

به زودی گوشی اکسپریا 5 پلاس رونمایی خواهد شد. هر چند هنوز مشخصات قیمت آن معلوم نیست اما انتظار می رود این گوشی پرچمدار همچون سایر پرچمداران دیگر سونی از قیمت تقریبا بالایی برخوردار باشد. حدس می زنیم که محدوده قیمت این گوشی از 900 تا 1100 دلار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *