اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی و تاریخ عرضه گوشی ریلمی X2 پرو منتشر شد

ریلمی X2 پرو

گوشی ریلمی X2 پرو یکی از قدرتمندترین گوشی های پرچمدار اوپو است. مشخصات جدیدی از این گوشی فاش شده که نشان می دهد با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 عرضه خواهد شد. در ادامه سایر مشخصات فنی این گوشی را بررسی می کنیم.

کمتر از یک ماه بعد از رونمایی گوشی ریلمی X2 ، نوبت به انتشار اخباری درباره مدل پرو آن رسید. ریلمی ایکس 2 پرو، بر اساس گفته‌های مدیر بخش بازاریابی شرکت Realme، به 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه ثانویه مبتنی بر استاندارد UFS 3.0 مجهز خواهد شد. در این نوع حافظه در مقایسه با حافظه‌های داخلی به کار رفته در بیشتر گوشی‌های هوشمند، سرعت خواندن و نوشتن داده دو برابر شده است.

البته به نظر می رسد که نه تنها این گوشی از مشخصات فنی استثنایی بهره می برد بلکه به یک اسکنر اثر انگشت بسیار سریع نیز مجهز است و می تواند تنها در عرض 0.2 ثانیه اثر انگشت را شناسایی و قفل گوشی را باز کند.

مشخصات فنی ریلمی X2 پرو

نمایشگر 6.5 اینچی ریلمی X2 پرو دارای پنل امولد بوده و از نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. به لطف این ویژگی، با در نظر گرفتن نوع حافظه‌ها و حضور تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، دستگاه تبدیل به یک گوشی گیمینگ تمام عیار خواهد شد.

صفحه نمایش گوشی ریلمی X2 پرو دارای ناچ قطره ای است که در این قسمت دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار می گیرد. از سوی دیگر ترکیب دوربین اصلی گوشی نیز چهارگانه و با طبعیت از گوشی ریلمی XT از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و لنز های اولتراواید، تله فوتو و تشخیص عمق ساخته شده است. به نظر می رسد که سری جدید ریلمی از دوربین بسیار حرفه ای تر و با کیفیت تری استفاده می کند.


محصولات مرتبط:


از نظر نرم افزاری این گوشی به کالر او اس 6.2 بر پایه اندروید 10 مجهز خواهد شد. از سوی دیگر باتری موجود روی دستگاه 4000 میلی آمپر ساعت است و با شارژر سوپر فست شارژ می تواند تنها در کمتر از 1 ساعت فول شارژ شود. به نظر می رسد که قیمت این دستگاه در نسخه های مختلف از 422 دلار تا 500 دلار برچسب گذاری شود.

نظر شما در مورد گوشی های جدید ریلمی با دوربین 64 مگاپیکسلی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *