اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو 5G به طور کامل منتشر شد

مشخصات فنی وان پلاس 8

شاید فکر کرده اید که قبلاً همه چیز را  در مورد وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو می دانید،امروز  مشخصات فنی وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو 5G توسط Roland Quandt از WinFuture منتشر شده است که شامل تمام اطلاعاتی که قبلاً شایعه شده بود ، و همچنین تعدادی از برنامه های کاملاً جدید مانند ابعاد دقیق دو تلفن نیز هست.

مشخصات فنی وان پلاس 8

طراحی ، اندازه صفحه نمایش و ابعاد کلی

این شرکت پس از طی دو طرح کاملاً متفاوت برای وان پلاس 7 و 7 پرو در سال گذشته ، محصولات جدید را به صورت بدون شک چشم نواز با حداقل حاشیه ها ، لبه های خمیده و یک دوربین سلفی حفره ای مرسوم ، مد روز در گوشه بالا سمت چپ امسال قرار داده است. بله ، وان پلاس 8 و 8 پرو در نگاه اول بسیار شبیه به هم خواهند بود ، اما فناوری صفحه نمایش اولین موردی است که در این گوشی ها به چشم می خورد.

وان پلاس 8

مشخصات فنی وان پلاس 8

وان پلاس 8 پرو 5G بزرگتر از نمایشگر شگفت انگیز 6.78 اینچی Fluid AMOLED برخوردار است و رزولوشن 3168 در 1440 پیکسل را پشتیبانی می کند و از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند ، در مقایسه با صفحه نمایش 6.55 اینچی 90 گیگاهرتزی وان پلاس 8 مجهز به صفحه نمایش 2400 x 1080 پیکسل.

به طور طبیعی ، وان پلاس 8 پرو به طور کلی قد بلندتر ، گسترده تر و ضخیم تر از برادر کوچک خود است ، اما تفاوت وزن در واقع خیلی رادیکال به نظر نمی رسد. به ترتیب 180 و 199 گرم ، وان پلاس 8 و 8 پرو مطمئناً همان چیزی نیستند که ما آنها را featherweights می نامیم ، اما آنها باید به راحتی کنترل کنند.

هر دو گوشی تقریباً به طور کامل از شیشه ساخته شده است ، و  به رنگ های Onyx Black و Glacial Green وارد بازار خواهند شد ، همچنین انتظار می رود وان پلاس 8 یک بیرونی براق Interstellar Glow را لرزاند ، در حالی که 8 پرو دارای عطر و مزه Ultramarine آبی مات در خط لوله است.

 

مشخصات فنی وان پلاس 8

فناوری دوربین ، ظرفیت باتری و موارد دیگر

دیروز نیز در مورد لوازم جانبی وان پلاس 8 پرو صحبت کردیم، وان پلاس 8 پرو نه تنها تعداد چهار عکاس جلوپنجره بزرگ را در مقایسه با سیستم لنز سه گانه در پشت استاندارد وان پلاس 8 به نمایش می گذارد ، بلکه با استفاده از یک سنسور اولیه 48 مگاپیکسلی ، فوق العاده گسترده ای از یک تصویربرداری متفاوت را نیز تهیه می کند. لنزهای زاویه دار ، یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی نوری 3 برابر و یک فیلتر رنگ به اصطلاح 5MP که قادر به “سبک منحصر به فرد از طریق جلوه های هنری و فیلترهای روشنایی” است.

در مقابل ، وان پلاس 8 با یک دوربین اصلی 48MP کمی پایین ، یک تیرانداز با زاویه 16MP و یک لنز ماکرو 2MP همراه خواهد بود ، که همچنین به نظر می رسد یک تنظیم تصویربرداری قوی برای یک “پرچمدار ارزش” است. انتظار می رود که سوراخ کردن صفحه نمایشگر نوجوان دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در هر دو گوشی باشد که با کمال تعجب یک پردازنده Snapdragon 865 ، پشتیبانی استاندارد 5G ، گزینه های RAM 8 و 12 گیگابایتی و همچنین تنظیمات ذخیره سازی 128 و 256GB را به اشتراک خواهد گذاشت.

بدیهی است که گوشی بزرگتر در حال بسته بندی باتری بزرگتر 4،510 میلی آمپری (در مقابل سلول 4،300 میلی آمپری در وان پلاس 8) خواهد بود و در حالی که قرار است فناوری شارژ سریع سیمی 30W بین دو دستگاه مشترک باشد ، شارژ مجنون بی سیم 30 وات و شارژ معکوس بی سیم. ویژگی ها فقط به 8 پرو می آیند.

مشخصات فنی وان پلاس 8

سایر نکات جالب دیگر که امروزه بسیار سنگین است ، شامل فن آوری های بلوتوث 5.1 و Wi-Fi 6 و همچنین بلندگوهای استریو Dolby Atmos ، موتور لرزش بسیار دقیق و سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش است … ممکن است یا نباشد. دقیق تر از فناوری تشخیص بیومتریک سال گذشته باشید. جک هدفون و اسلات کارت حافظه microSD از دست رفته اند که تا حدودی ناامیدکننده اما دیگر تکان دهنده نیست.

قیمت گذاری و در دسترس بودن

باور کنید یا نه ، هنوز یک جزئیات ناشناخته در معادله OnePlus 8/8 Pro وجود دارد. ما در مورد نقاط قیمت صحبت می کنیم ، که همیشه یکی از بزرگترین نقاط قوت شرکت بوده است. مطمئناً ، یک “ultraflagship” با 5G مانند OnePlus 8 Pro نمی تواند ارزان قیمت باشد ، و قطعاً OnePlus 8 نیز خالی از فشار نیست ، لازم به ذکر نیست که به طور کامل انتظار داریم گوشی کوچکتر نیز از اتصال 5G به عنوان استاندارد پشتیبانی کند.

بر اساس ، خوب ، عقل سلیم و اظهارات اخیر مدیرعامل پیت لاو ، احتمال اینکه OnePlus 8 Pro 999 دلار و بالاتر باشد ، وجود دارد ، در حالی که نوع غیر Pro می تواند از 799 دلار شروع شود. این دقیقاً یک گوشی پرچمدار با قیمت خیلی پایین نیست ، اما بعد از آن دوباره ، این شرکت قطعاً در یک جهت جدید حرکت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *