اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو به صورت کامل منتشر شد

مشخصات فنی وان پلاس 8

تنها چند روز قبل از رونمایی رسمی گوشی های وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو مشخصات فنی وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو به صورت کامل منتشر شد.

از نظر مشخصات فنی وان پلاس 8 ممکن است وان پلاس  8 و وان پلاس 8 پرو کاملاً شبیه به وان پلاس 7T پرو باشند ، اما اطلاعات جدید منتشر شده توسط ایشان آگاروال نشان می دهد که این شرکت هنوز در حال برنامه ریزی طیف گسترده ای از به روز رسانی های داخلی برای تلفن های هوشمند است.

چیپست وان پلاس 8 پرو ، ذخیره سازی و 5G

مشخصات فنی وان پلاس 8

برجسته ترین مدل پرچمدار وان پلاس بدون شک تراشه رده بالای Snapdragon 865 است. این دستگاه در داخل Galaxy S20 Ultra و LG V60 ThinQ از بین سایر دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و باید عملکرد بسیار چشمگیری را ارائه دهد.

طبق استاندارد ، وان پلاس 8 پرو با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی حمل می شود. متاسفانه کارتهای میکرو اس دی پشتیبانی نمی شوند ، اما به نظر می رسد یک نوع قیمت مناسب با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ذخیره سازی نیز در این آثار وجود دارد.

این همه با مودم Snapdragon X55 ترکیب شده است ، که پشتیبانی از شبکه 5G را به عنوان استاندارد تضمین می کند و به نوبه خود ، اطمینان حاصل خواهد کرد که همه کاربران می توانند از بیشتر گوشی های پرچمدار خود در مناطقی مانند بازی ابری و جریان استفاده کنند.

صفحه نمایش وان پلاس 8 پرو ، باتری و فناوری شارژ

در مشخصات فنی وان پلاس 8 به نظر می رسد که ترکیب پردازنده و صفحه نمایش این گوشی عجیب و غریب باشد. وان پلاس فناوری نمایشگر 120 هرتز را در ماه ژانویه معرفی کرد و ایشان آگاروال امروز می گوید که واقعاً این سیستم در وان پلاس 8 پرو حضور خواهد داشت.

به طور خاص ، پرچمدار به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی Fluid AMOLED مجهز خواهد شد که از سرعت تازه سازی 120 هرتز و رزولوشن QHD + (3120 x 1440p) پشتیبانی می کند. همچنین حاشیه های حداقل ، لبه های خمیده و سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پیش بینی شده است.

مشخصات فنی وان پلاس 8

باتری این محصول 4،510 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. به اندازه سلول های 5000 میلی آمپری موجود در پرچمداران اخیر سامسونگ و ال جی کاملاً بزرگ نیست ، اما مطمئناً باید برخی از نتایج باتری مناسب را ارائه دهد.

این گوشی همچنین به شارژ سریع 30W Warp Charge 30T و شارژ بی سیم 30W با شارژ بی سیم 3W معکوس مجهز خواهد شد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که هرگز در تلفن وان پلاس ارائه نشده است ، رتبه بندی رسمی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار در IP است ، چیزی که با وان پلاس 8 پرو تغییر می کند زیرا ظاهراً دارای درجه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 است.

سیستم دوربین وان پلاس 8 پرو

جزئیات دقیق سنسور هنوز مشخص نشده است ، اما ایشان آگاروال امروزه نشانه های اساسی را ارائه داده است که باید درمورد آنچه انتظار می رود ، به شما نشان دهد.

طبق گزارش ها ، وان پلاس 8 پرو دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و سنسور دوم 48 مگاپیکسلی است که احتمالاً دارای لنزهای با زاویه فوق العاده گسترده است.

همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی وجود دارد که باید دارای یک لنز تله فوتو 3x و یک سنسور اسرارآمیز 5 مگاپیکسلی باشد. در ابتدا انتظار می رود وان پلاس سنسور Time-of-Flight را پیاده سازی کند ، اما به احتمال زیاد به جای آن یک سنسور عمق اختصاصی را برگزیده است.

 

اگرچه از نظر جسمی شبیه به مدل مارک پرو است ، وان پلاس 8 معمولی کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال ، این نمایشگر به 6.55 اینچ کوچک شده است و در حال حاضر از نرخ تازه سازی 90 هرتز در کنار رزولوشن Full-HD + (2400 x 1080p) پشتیبانی می کند.

برخی از تغییرات بسیار چشمگیر نیز در بخش دوربین ایجاد شده است. سنسور عمق اکنون از بین رفته است و به عنوان مثال می توان از یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تعویض کرد و تله فوتو جایی به چشم نمی خورد.

تغییرات دیگر شامل یک باتری کوچکتر 4،300 میلی آمپری ، بدون پشتیبانی از شارژ بی سیم یا وایرلس معکوس ، ردیابی رسمی در برابر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و رم LPDDR4X کندتر به جای تراشه های LPDDR5 است.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *