اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی وان پلاس 7 فاش شد

وان پلاس 7

مشخصات فنی وان پلاس 7 ، گوشی پرچمدار نسل جدید وان پلاس توسط یک فروشگاه اینترنتی فاش شد. وان پلاس 7 ، گوشی پرچمدار بعدی وان پلاس است که به دوربین سه گانه مجهز می شود.

وان پلاس 7

این روز ها شایعات پیرامون گوشی جدید شرکت چینی وان پلاس ، وان پلاس 7 بسیار بیش از پیش شنیده می شود. به نظر می رسد که به زودی این گوشی توسط شرکت وان پلاس رونمایی شود. اما در سویی دیگر یک وبسایت فروشگاه اینترنتی مشخصات فنی این گوشی را فاش کرده است. البته در مورد گوشی حرف های مختلفی شنیده بودیم اما آخرین اطلاعات به دست آمده به نظر اطلاعات اصلی این گوشی به شمار می رود.  طی هفته‌های گذشته رندرها و جزئیات کمی از این گوشی را دیده و شنیده‌ایم و مدیرعامل کمپانی وان پلاس نیز می‌گوید نظرات مختلفی را در مورد این دیوایس شنیده است و با توجه به تجربه‌ی 5 ساله‌ای که این شرکت در صنعت موبایل به دست آورده٬ نمی‌خواهد عجولانه این محصول را عرضه کند.

در ادامه مشخصات لو رفته این گوشی را به صورت مجزا بررسی خواهیم کرد.

در این وبسایت اطلاعاتی که به دست آمده همگی بر پایه یک رندر است. در این رندر گوشی ناچ صفحه نمایش نخواهد داشت و بر اساس اطلاعاتی که قبل هم گفته بودیم احتمال دارد دوربین آن یک دوربین پاپ آپ باشد. برخلاف رندرهای قبلی که در آن‌ها کلیدهای تنظیم ولوم صدا در سمت چپ بودند و کلید پاور و اسلایدر هشدار در سمت راست٬ آخرین رندر منتشر شده در این سایت اسلایدر هشدار را بدون کلید پاور در سمت راست نشان می‌دهد.

وان پلاس 7

مشخصاتی که در این وبسایت از وان پلاس 7 به نمایش درامده نشان از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED، پردازنده اسنپدراگون 855 ، 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خبر می دهد، هر چند که به نظر نمی رسد که حافظه 128 گیگابایتی فقط عرضه شود و می توان انتظار داشت که نسخه 256 گیگابایتی این گوشی نیز به دست کاربران برسد.

همچنین یک باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 44 وات Dash Charging در دسترس است. البته در بخشی از این لیست به تجهیز شدن این گوشی به فناوری شارژ سریع VOOC اشاره کرده است که ما آن را در گوشی‌های شرکت اوپو دیده‌ایم. مشخص نیست که این گزینه به اشتباه نوشته شده است یا خیر. لازم به ذکر است که دو شرکت اوپو و وان پلاس زیر نظر یک شرکت واحد فعالیت می‌کنند.

از دیگر مشخصات فنی احتمالی وان پلاس 7 ، دوربین سه گانه پشتی شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی ٬ 20 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی اشاره شده است٬ در حالی که دوربین سلفی پاپ آپ وان پلاس 7 یک سنسور 16 مگاپیکسلی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *