اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی هواوی p40 چند ساعت قبل از رونمایی اعلام شد

مشخصات فنی هواوی p40

چند ساعت قبل از معرفی رسمی ، مشخصات فنی گوشی هواوی p40 در گیک بنچ منتشر شد که به همراه جزییات آن در ادامه مطلب با هم خواهیم دید.

هواوی ، نام تجاری شناخته شده الکترونیک ، در حال آماده سازی جدیدترین سری پرچمداران خود یعنی هواوی P40 است. با این حال ، تنها چند ساعت قبل از رونمایی رسمی آن ، این دستگاه با 8 گیگابایت رم روی Geekbench مشاهده شده است.

مشخصات فنی هواوی P40

مشخصات فنی هواوی p40

Geekbench یک نرم افزار معیار محبوب است که اغلب برای تست قابلیت های یک تلفن هوشمند استفاده می شود. بنابراین ، یک راه اندازی هوشمند جدید معمولاً تست های گردآوری را بعداً در طول رویداد رسمی نشان خواهد داد. در اوایل امروز (26 مارس 2020) ، هواوی P40 در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد و یکی از موارد فاش شده حافظه آن در بین موارد دیگر نیز بود.

طبق لیست Geekbench ، هواوی P40 در تست تک هسته ای 742 امتیاز کسب کرده است در حالی که تست چند هسته ای باعث شده است که 2686 امتیاز کسب کند. این اعداد در جدیدترین ساخت Geekbench 5.1.0 حاصل شده است که همچنین نشان داد دستگاه جدیدترین سیستم عامل Android 10 را از جعبه اجرا خواهد کرد. در زیر این کاپوت ، این گوشی از پردازنده اختصاصی هواوی ، Kirin 990 5G SoC استفاده می کند. همچنین 8 گیگابایت حافظه رم نیز به عنوان یکی از تنظیمات تایید شده است.

مشخصات فنی هواوی p40

متأسفانه هنوز جزئیات دقیق مانند باتری و ظرفیت ذخیره سازی آن ناشناخته است. اگرچه ، گواهینامه های قبلی قبلاً اطلاعات زیادی را فاش کرده اند. مانند P40 پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات در حالی که P40 Pro دارای شارژ سریع 40W ، مطابق با گواهینامه 3C در چین است. انتظار می رود که برای اپتیک یک دوربین سه گانه تنظیم شده در قسمت عقب و یک دوربین سوراخ پانچ در قسمت جلویی باشد. این شامل سنسور اولیه ، زاویه فوق العاده گسترده و لنزهای ToF نیز خواهد بود و گوشی هواوی P40 پرمیوم نیز دارای دوربین پنج گانه با لنز اصلی 52 مگاپیکسلی است، این گوشی در کل یک پرچمدار عالی است که مشتاقانه منتظر هستیم ، بنابراین منتظر خبر رسمی عرضه و رونمایی هواوی P40 باشید.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *