اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی هواوی نوا 6 منتشر شد ، پردازنده کایرین 990 و شارژر 40 وات

هواوی نوا 6

مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 6 منتشر شد. این گوشی جدید هواوی اواخر آبان ماه معرفی می شود. مشخصات جدید این گوشی قیمت متوسط آن همراه با سخت افزار بسیار قدرتمند را نشان می دهد که در ادامه بررسی می کنیم.

امروز مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 6 به صورت کامل منتشر شد . این مشخصات نشان می دهد که هواوی سری جدید بسیار قدرتمند و از نظر قیمت نیز بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است.

مشخصات فنی هواوی نوا 6

با توجه به گزارش My Smart Price، این گوشی در دو نسخه 4G و 5G روانه‌ی بازار چین می‌شود. شایعه شده که هواوی نوا 6 به صفحه نمایش 6.44 اینچ با کیفیت فول‌اچ‌دی مجهز می‌شود. از آنجایی که حسگر اثر انگشت این گوشی در کنار بدنه قرارگرفته، هواوی توانسته نمایشگر IPS LCD را درآن به‌کار گیرد. گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که این صفحه‌نمایش 90 هرتزی را می‌توان به صورت دستی به 60 هرتز تغییر داد.

برای دوربین سلفی، بخش دایره شکلی روی صفحه‌نمایش تعبیه شده که دارای لنز اولیه 32 مگاپیکس و سنسور ثانویه 12 مگاپیکس است. در مورد پنل پشتی، گفته می‌شود که سیستم چهارگانه دوربین برای این اسمارت‌فون درنظر گرفته شده که لنز‌های 60 مگاپیکسل، 16 مگاپیکسل اولتراواید، 2 مگاپیکسل تشخیص عمق و 2 مگاپیکسل ماکرو را میزبانی می‌کند. گفته‌شده که لنز اصلی 60 مگاپیکسلی نوا 6 ، توسط سونی تامین می‌شود و سنسور IMX686 نام‌دارد.


محصولات مرتبط:


پردازنده هواوی نوا 6 ، کایرین 990 است و در نسخه هایی با رم 8 و 12 گیگابایتی عرضه می شود و همچنین گوشی با نسخه حافظه های 128 و 256 گیگابایتی از نوع UFS 2.1 مجهز خواهد شد و دارای باتری 4000 میلی آمپر است. در کنار این باتری 4000 میلی آمپری یک شارژر 40 وات فست شارژ قرار دارد که می تواند گوشی را تنها در 65 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

قیمت نوا 6

قیمت این گوشی در سه نسخه به ترتیب 499 دلار ، 542 دلار و 584 دلار است البته احتمال دارد قیمت نهایی اندکی تغییر کند.

طبق گزارشات منتشرشده، شماره مدل WLZ-AL10 مربوط به نسخه‌ی 4G این گوشی خواهد بود و نسخه 5G، شماره مدل WLZ-AN00 دارد. از سوی دیگر، گفته‌شده هواوی نوا 6 ورژن 5G از شارژر فست شارژ 40 وات پشتیبانی می‌کند. د رنگ‌بندی‌ این گوشی بنفش، آبی، مشکی و قرمز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *