اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی موتورولا وان فیوژن پلاس (One fusion+) فاش شد

موتورولا وان فیوژن پلاس

ماه گذشته ما فهمیدیم که موتورولا در پایان Q2 2020 از دو تلفن هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد ، با نام های وان فیوژن و وان فیوژن پلاس. موتورولا هنوز هیچ چیزی در مورد این دستگاه ها منتشر نکرده است ، اما YouTube مشخصات اصلی و تاریخ انتشار وان فیوژن پلاس را فاش کرده است.

یوتیوب موتورولا وان فیوژن پلاس را در سایت خود با Snapdragon 730 SoC قرار داده است ، که با نشت ماه گذشته مبنی بر ادعای این اسمارت فون ، یک چیپست Snapdragon 675 در راس آن مغایرت دارد.

One وان فیوژن + دارای نمایشگر 6.5 10 1080p اسپرت ، اندروید 10 را از جعبه اجرا کرده و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را نیز بسته بندی می کند.

این لیست همچنین تصویری از تلفن هوشمند موتورولا را شامل می شود که در واقع موتورولا Edge است و نه وان فیوژن +. با این حال ، لیست موتورولا Edge شامل تصویری از تلفن هوشمند ناشناخته است که می تواند وان فیوژن + باشد. این احتمال وجود دارد که YouTube به اشتباه تصاویر هر دو تلفن هوشمند را تعویض کند.

موتورولا وان فیوژن پلاس

موتورولا وان فیوژن پلاس

این تصویر نشان می دهد که تلفن هوشمند یک دوربین چهارگانه را در پشت خود با یک واحد اصلی 64MP بسته بندی می کند. این دستگاه از اسکنر اثر انگشت مجهز به عقب برخوردار است و یک درگاه USB-C با جک هدفون 3.5 میلی متری در انتهای آن قرار دارد.

پس از بررسی دقیقتر تصویر ، می توانید ببینید که صفحه نمایش گوشی های هوشمند دارای یک شکاف یا سوراخ پانچ برای دوربین سلفی نیست ، به این معنی که احتمالاً روی مکانیزم پاپ آپ سوار شده است.

موتورولا وان فیوژن پلاس

از دیگر مواردی که می توانیم از تصویر تشخیص دهیم دکمه پاور و صدای چرخنده صدا است که در سمت راست گوشی هوشمند قرار گرفته است. آنها با یک دکمه اضافی که هدف آن مشخص نیست ، به آنها ملحق شده اند.

 

شایعه شده است که موتورولا وان فیوژن + دارای رم 4/6 گیگابایت ، 64/128 گیگابایت حافظه است و دو گزینه رنگی – Cloud و SugarFrost دارد.

احتمالاً در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در مورد موتورولا وان فیوژن و وان فیوژن پلاس خواهیم شنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *