اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی تبلت گلکسی تب S7 پلاس فاش شد

گلکسی تب S7 پلاس

به نظر می رسد که به زودی تبلت گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ رونمایی می شود، این تبلت یکی از سریع ترین دستگاه های اندرویدی دنیا به شمار خواهد رفت که در ادامه مشخصات فنی آن را به همراه تصاویر منتشر شده بررسی خواهیم کرد.

به دنبال چند شایعه ، نشت ، گواهینامه و معیارهای پراکنده ، یک گزارش جامع که امروز توسط SamMobile منتشر شده است ، اساساً تمام اطلاعات را با هم جمع می کند در حالی که تعدادی جزئیات جدید را در این معادله اضافه می کنید تا تصویر کاملی از گلکسی تب S7 پلاس مشخصات و ویژگی های آن ارائه شود.

گلکسی تب S7 پلاس
تبلت گلکسی تب S7 پلاس

اگرچه بعید به نظر می رسد که گلکسی تب S7 پلاس قادر به گرفتن چیپست Apple A12Z Bionic در داخل نسخه دوتایی iPad Pro 2020 در نسخه دوتایی از نظر سرعت باشد ، اما مطمئناً خوشحال می شویم که سامسونگ قصد دارد از پردازنده تازه رونمایی شده اسنپدراگون 865 پلاس استفاده کند.

این یک تغییر سریع در مقایسه با Galaxy Tab S4 2018 است ، به عنوان مثال ، که با بسته بندی یک اسنپدراگون 835 SoC 2017 همراه بود ، بنابراین هیچ شکی در برابر اپل A12X Bionic با آیپد پرو 11 وجود ندارد.  به نظر می رسد که فبلت های S7 ، S7 + ، Note 20 و Note 20 Ultra در سال های 2020 نیز به پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس مجهز شوند

گلکسی تب S7 پلاس

مشخصات فنی

متأسفانه ، ما نمی توانیم در مورد پشتیبانی 5G از نسخه 12.4 اینچی گلکسی تب S7 پلاس ، حداقل بر اساس اطلاعات موجود ، بگوییم. این امر به معنای عدم وجود فناوری mmWave است ، به این معنی که شبکه داخل مودم این تبلت روی خطوط Verizon کار نکند. البته سامسونگ می تواند بطور جداگانه یک نسخه ویژه Tab S7 + 5G UW را بطور جداگانه آماده کند که به طور انحصاری برای Big Red طراحی شده است ، اما فعلاً ، ما چیزی در مورد آن نمی دانیم.

تمام آنچه که ما می دانیم سامسونگ Galaxy Tab S7 + عملکردی اختیاری 4G LTE و 5G را برای شبکه های کم باند و متوسط ​​ارائه می دهد ، که بدیهی است بیشتر از آنچه که می توانیم درباره iPad اولیه 11 و 12.9 منتشر شده در سال 2020 بگوییم. در حال حاضر ، مشخص نیست که حاملهای آمریکایی (در صورت وجود) کدام نوع از گزینه های 5G را انتخاب می کنند .

واقعیت موضوع این است که Galaxy Tab S7 + به نظر می رسد مانند یک به روزرسانی تکراری Tab S6 ، با همان گزینه های قدیمی 6 و 8 گیگابایتی RAM که به ترتیب با 128 و 256 گیگ فضای ذخیره سازی داخلی جفت شده اند ، باشد که قلم پیشرفته تری دارد. مجموعه ای از ترفندهای جالب با بلوتوث ، دوربین های پشتی دوگانه 13 + 5MP ، یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک صفحه نمایش AMOLED با وضوح تصویر 2800 x 1752 پیکسل تمام موارد و مشخصات فنی اضافه شده دیگر است.

گلکسی تب S7 پلاس

به هر حال ، ممکن است به نظر می رسد مانند بهبود وضوح تصویر 2560 x 1600 پیکسل در صفحه نمایش 10.5 اینچی Tab S6 ، اما با توجه به تفاوت اندازه ، در واقع یک کاهش تراکم پیکسل به دست بیاید و در نتیجه تعداد ppi در حدود 267 است هنوز هم تقریباً مطابق با قابلیت iPad Pro 12.9 نسل چهارم وجود دارد ، اگرچه امروز هیچ سخنی درمورد اینکه آیا شایعه سرعت تازه تر 120 هرتز در نهایت تحقق می یابد یا خیر ، وجود ندارد.

باید دید که ظرفیت باتری گلکسی تب S7 پلاس از محدوده 10،000 میلی آمپر در هر دو نسخه 4G LTE و 5G با قابلیت عبور می کند یا هنوز هم ساخت تکنولوژی برای قرار دادن باتری با چنین ظرفیتی را روی تبلت های خود به کار نخواهد گرفت.

تقریباً مانند Tab S6 ، انتظار می رود با یک اسکنر اثر انگشت در داخل صفحه نمایش و شکاف کارت میکرو SD همراه باشد ، در حالی که بعید است جک هدفون محبوب دوباره روی این دستگاه قرار بگیرد. قیمت گذاری و جزئیات در دسترس بودن فعلاً تحت پوشش قرار نمی گیرند ، اما ظاهراً در اواخر تابستان باید منتظر این تبلت جدید سامسونگ باشیم.

برای خرید لوازم جانبی سامسونگ به این بخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *