اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی اکسپریا 20 به همراه طراحی ظاهری و دوربین گوشی لو رفت

سونی اکسپریا 20

گوشی سونی اکسپریا 20 ، میان رده بعدی سونی است که به زودی رونمایی می شود. سونی اکسپریا 10 نیز چند ماه پیش رونمایی شده بود اما طبق آخرین اخبار منتشر شده، مشخصات فنی سنی اکسپریا 20 به همراه طراحی و قیمت گوشی فاش شد که نشان دهنده تغییرات بسیار زیاد در این گوشی است.

سونی اکسپریا 20

مشخصات فنی سونی اکسپریا 20

از نظر طراحی سونی هنوز هم تنها شرکتی است که گوشی های هوشمند خود را به ناچ قطره ای مجهز نکرده و در عوض گوشی های عرضه می کند که نمایشگرهای کشیده با میزان نسبت اندازه صفحه نمایش 21:9 دارند. گوشی سونی اکسپریا 1 ، که پرچمدار شرکت سونی در سال 2019 است با چنین صفحه نمایشی عرضه شده. سونی اکسپریا 20 نیز از نظر طراحی شباهت زیادی با اکسپریا 1 خواهد داشت.

از مهم‌ترین مشخصات فنی سونی اکسپریا 20 می‌توان به حضور یک نمایشگر 6 اینچی فول اچ دی پلاس با نسبت ابعاد 21:9 اشاره کرد. رندرهای منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهند که طراحی این دیوایس شباهت زیادی با نسل گذشته‌اش دارد. بنابراین نه خبری از بریدگی و نه حفره روی این نمایشگر است و حاشیه صفحه نمایش زیادی نیز دارد. البته اکسپریا 20 یک گوشی میان رده به شمار می رود و نباید انتظار زیادی از نظر طراحی مدرنیته روی این گوشی داشت.

علاوه بر طراحی ، این گوشی از نظر سخت افزاری بسیاری قوی تر و قدرتمند تر شده است. به طور مثال پردازنده اسنپدراگون 630 در نسل قبلی جای خود را به پردازنده اسنپدراگون 710 داده که یکی از سریع ترین و بهترین تراشه های میان رده کوالکام است. روی این گوشی بر اساس شایعات ، نسخه های رم 4 گیگابایت و 6 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه می شود. از سوی دیگر این گوشی دارای یک دوربین دو گانه با هر دو لنز 12 مگاپیکسلی است اما هنوز مشخص نیست که لنز دوم یک سنسور تشخیص عمق است یا سنسور تله. هر چند که استفاده از سنسور تله و یا واید روی این گوشی ، آن را بسیار جذاب تر می کند و ارزش خرید اکسپریا 20 را بالا می برد.

سونی اکسپریا 20

ابعاد گوشی میان‌رده جدید سونی برابر با 158 در 69 در 8.1 میلی‌متر است٬ اما وزن آن نیز اعلام نشده است. ما انتظار استفاده از یک باتری با ظرفیتی فراتر از 2870 میلی‌آمپر ساعتی را در این گوشی نداریم. در هر صورت این دیوایس در پاییز یا زمستان سال جاری معرفی می‌شود و می‌توانیم آن زمان با قطعیت در موردش صحبت کنیم. به نظر می رسد که سونی گوشی جدید میان رده خود را با قیمتی نزدیک به 300 دلار عرضه می کند. همان گونه که اکثر گوشی های میان رده در حال حاضر قیمتی برابر با 250 تا 350 دلار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *