اخبار, تلفن همراه

مشخصات دوربین گلکسی S20 برای نوت 10 پلاس منتشر می شود

مشخصات دوربین گلکسی S20

سامسونگ با یک آپدیت جدید مشخصات دوربین گلکسی S20 را به سری های گلکسی نوت 10 پلاس و گلکسی S10 پلاس وارد خواهد کرد.

شاید شما نخواهید گوشی خود را به یکی از گوشی های جدید سامسونگ گلکسی S20 ارتقا دهید .اگر شما گلکسی Note 10+ را در اختیار دارید ، اما برخی از ویژگی های عکاسی در خط گلکسی S20 وجود دارد که دوست دارید از آنها با گلکسی Note 10+ استفاده کنید اخبار خوبی برای شما داریم؛ سامسونگ اعلام کرده است که مشخصات دوربین گلکسی S20 را به نوت 10 پلاس وارد می کند یعنی این که اقدام به به روزرسانی خانواده های گلکسی S10 و گلکسی Note 10 خواهد کرد که باعث می شود تجربه گرفتن عکس و فیلم در مدل های 2019 بهبود یابد.

مشخصات دوربین گلکسی S20 برای گلکسی نوت 10 پلاس

مشخصات دوربین گلکسی S20

کاربران سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 به زودی می توانند از ویژگی جدید Single Take استفاده کنند. هدایت شده توسط هوش مصنوعی ، به تلفن امکان می دهد چندین عکس و فیلم از همه دوربین ها را بطور همزمان و حداکثر 10 ثانیه ضبط کند و بهترین تصویر یا ضبط را توصیه می کند. این بروزرسانی همچنین حالت Night Night را در پرچمداران 2019 بهبود می بخشد؛

این به کاربر امکان می دهد فیلم هایی حتی در محیط های تاریک و کم نور فیلمبرداری های بهتری انجام دهد. ویژگی Night Hyperlapse نیز بهبود یافته است که برای ضبط فیلم های با گذشت زمان در همان شرایط روشنایی استفاده می شود. متأسفیم ، این ویژگی برای گلکسی S10 Lite در دسترس نیست.

همچنین بخشی از به روز رسانی ویژگی Custom Filter است. این به صاحب تلفن اجازه می دهد تا سبک و رنگ عکسی که قبلاً فوری گرفته شده بود را کپی کرده و آن را بر روی یک تصویر جدید اعمال کند. هر فیلتر ایجاد شده در برنامه دوربین Samsung برای استفاده بعدی ذخیره می شود.

Custom Filter به کاربران گلکسی S10 (L) و گلکسی Note 10 (R) اجازه می دهد تا از رنگ ها و سبکی که از عکس قبلی استفاده می کنند ، به عنوان فیلتر برای یک تصویر جدید استفاده کنند – بروزرسانی ویژگی های عکاسی موجود در گلکسی S20 Ultra 5G را به سال گذشته منتقل می کند. پرچمداران

از مشخصات دوربین گلکسی S20 فیلترهای سفارشی است  به کاربران گلکسی S10 (L) و گلکسی Note 10 (R) اجازه می دهد تا از رنگ ها و استایل موجود در عکس قبلی به عنوان فیلتر برای تصویر جدید استفاده کنند.

مشخصات دوربین گلکسی S20

از آنجا که بیشتر دارندگان تلفن فقط ترجیح می دهند یک دکمه را بر روی رابط کاربری تلفن خود ضربه بزنند و ضبط را شروع کنند ، تنظیمات Pro Video برای همه نیست. اما به محض اینکه کاربران گلکسی S10 و گلکسی Note 10 به روزرسانی جدید را دریافت کنند ، می توانند تنظیمات ISO ، سرعت شاتر و میزان قرار گرفتن در معرض را تنظیم کنند. علاوه بر این ، در حالی که فیلمبرداری می کنید ، کاربران می توانند بین دوربین های پشت و جلو جابجا شوند.

از دیگر مشخصات دوربین گلکسی S20  موجودیت Pro Video است به متخصصان این امکان را می دهد تا تنظیمات مورد استفاده در ضبط را شخصی سازی کنند – بروزرسانی ویژگی های عکاسی موجود در گلکسی S20 Ultra 5G را به پرچمداران سال گذشته می بخشد.

Pro Video به گلکسی نوت 10 پلاس می رسد

این بروزرسانی یک ویژگی AI جدید را به مدل های گلکسی S و گلکسی Note سال گذشته اضافه می کند. با فعال کردن نمایش نمای پاک ، برنامه Gallery عکس هایی با موضوع مشابه را در کنار هم قرار می دهد. کاربر حتی گزینه انتخاب تصویر کوچک برای هر گروه را نیز خواهد داشت. و هنگام مشاهده یک عکس در برنامه گالری ، ضربه زدن روی Quick Crop (در گوشه سمت چپ بالای صفحه) مشاهده می کنید که به او امکان می دهد تا عکسی را به اندازه مورد نظر خود برش دهد.

برنامه گالری با نمایش نمای پاک برای گلکسی S10 (L) و گلکسی Note 10 (R) از AI استفاده می کند تا تصاویر موضوعات مشابه را جمع کند – به روزرسانی ویژگی های عکاسی موجود در گلکسی S20 Ultra 5G را به پرچمداران سال گذشته منتقل می کند.

برنامه Gallery با فعال کردن نمای پاک برای گلکسی S10 (L) و گلکسی Note 10 (R) ، از AI استفاده می کند تا تصاویر مشابه موضوعات

و در آخر اینکه ، به محض نصب بروزرسانی روی گوشی های گلکسی S10 و گلکسی Note 10 و فعال شدن این ویژگی ، Quick Share به شما امکان می دهد تا مخاطبین اطراف را مشاهده کرده و فیلم ها و فایلهای بزرگ را با آنها به اشتراک بگذارند. Music Share به دوستان امکان می دهد موسیقی را از طریق بلندگوی بلوتوث زوج کاربر پخش کنند.

برای خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *