اخبار, تلفن همراه

مشخصات جدیدی از گلکسی A21s سامسونگ منتشر شد

گوشی گلکسی A21 سامسونگ

قرار است سامسونگ گلکسی A21s یکی دیگر از محصولات میان رده از غول کره جنوبی باشد که به زودی انتظار می رود رونمایی شود. در ژانویه سال جاری ، گزارش های پیرامون آن حاکی از آن بود که گواهینامه های بلوتوث و Wi-Fi را دریافت کرده و FCC را پشت سر گذاشته است ، در حالی که هفته گذشته یک فیلم تبلیغاتی کاملاً درباره آن فاش شده بود و با تمرکز بر روی قابلیت های دوربین آن ، ظاهراً بسیار جذاب بود. یک دستگاه میان رده پایین

از اطلاعات قبلی می دانیم که ممکن است سامسونگ گلکسی A21s از پردازنده Exynos 850 بهره ببرد و دارای 3 گیگابایت رم با حداکثر 64 گیگابایت حافظه و یک دوربین چهارگانه با دوربین اصلی خود در 48 مگاپیکسلی ، یک 8 مگاپیکسلی فوق العاده است. در کل لنزها و یک ماکرو 2 مگاپیکسلی ، در حالی که دوربین سلفی سوراخ پانچ در حدود 13 مگاپیکسلی انتظار می رود. A21s همچنین دارای یک باتری 5،000 میلی آمپری نسبتاً بزرگ است.

گوشی گلکسی A21 سامسونگ

گوشی گلکسی A21s سامسونگ

علاوه بر این ، به لطف رندر Evan Blass که در بالا مشاهده شد ، ما ایده خوبی در مورد طراحی میانی رنجر در آینده داریم ، از جمله ماژول دوربین پشتی آن به شکل قرص ، سنسور اثر انگشت استاندارد در پشت و جلو آن نامتقارن. به یک چانه بزرگتر

اکنون ، SamMobile برخی از مشخصات اضافی در مورد تلفن را از طریق لیست های کنسول Google Play و Android Enterprise تأیید کرده است ، که نشان می دهد Galaxy A21s دارای صفحه نمایش IPS LCD 6.5 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل است و اندروید 10 را اجرا خواهد کرد. احتمالاً با One UI 2.0 سامسونگ در بخش رابط کاربری.

گوشی گلکسی A21 سامسونگ

 

به عنوان یک میان رده، همچنین منطقی است انتظار داشته باشید که هنوز هم یک جک هدفون داشته باشد ، در حالی که یک اسلات کارت microSD برای گسترش فضای ذخیره سازی تقریباً مشخص است.

هیچ اطلاعیه ای تأیید نشده یا تاریخ راه اندازی وجود ندارد ، هرچند پیش بینی می شود سامسونگ آن را ماه آینده یا به زودی منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *