تعویض باتری

مرحله به مرحله با تعویض باتری ردمی 4ای

مرحله به مرحله با تعویض باتری ردمی 4ای

آموزش تعویض باتری ردمی 4ای

در وسایل الکترونیکی نظیر موبایل، باتری جایگاه ویژه‌ای دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا تمام امکانات گوشی با وجود باتری قابل استفاده خواهد بود. بنابراین اگر کوچک‌ترین آسیبی به باتری وارد شود، درواقع قادر به استفاده از آن نخواهید بود. به همین دلیل شناخت راه‌هایی که به شما در انتخاب باتری redmi 4A با کیفیت عالی کمک می‌کند، بسیار اهمیت خواهد داشت. در ادامه به توضیحاتی درباره باتری اورجینال شیائومی و تفاوت آن با باتری فیک خواهیم پرداخت. در صورت تمایل به کسب اطلاعات در این زمینه تا پایان متن با ما همراه باشید. باتری ردمی 4ای :

باتری xiaomi Bn30 redmi 4A

باتری اورجینال شیائومی مدل Bn30 redmi 4A با ظرفیت 3030 میلی آمپر ساعت

چند نکته در مورد تعویض باتری ردمی 4ای

بیشتر افراد پس از آنکه باتری گوشی نیاز به تعویض داشت به دلیل عدم آگاهی از راه‌های مناسب برای شناخت باتری اصل از خرید آن دوری می‌کنند. در صورتی که این اطلاعات بسیار ساده هستند و بی هیچ دردسری شما را به نتیجه مطلوب در خرید باتری می‌رسانند. اگر قصد خرید باتری اورجینال xiaomi Bn30 redmi 4A را دارید، حتما باید مشخصه‌های شناخت آن را بدانید. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌هایی که میان باتری اصل و فیک وجود دارد، در وزن آن‌ها خلاصه می‌شود. بی‌تردید باتری اصل از وزن بیشتری برخوردار است. اگر می‌خواهید باتری با کیفیت بالایی را خریداری کنید، بهتر است باتری‌ها را به سادگی با دست خود وزن کرده و در صورت تشخیص وزن اندک، از خرید آن خودداری کنید.
  • یکی دیگر از مواردی که به شما در خرید باتری اصل کمک می‌کند، یافتن برچسب NFC بیان می‌شود. این برچسب به صورت لایه نازکی وجود دارد که در پشت باتری چسبانده خواهد شد. در صورتی که این برچسب را روی باتری نیافتید، باید به اصل‌بودن آن شک کنید.

چگونه باتری شیائومی Bn30 redmi 4A را تعویض کنیم؟

آگاهی از روش قراردادن باتری در جایگاه خود از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتی که برای این کار اطلاعات کافی ندارید، بهتر است شناخت نکات لازم در این باره را جدی بگیرید. در این بخش به توضیحاتی درباره جایگذاری باتری xiaomi Bn30 redmi 4A اصل خواهیم پرداخت.

  • در مرحله اول باید به کمک ابزاری که در بسته‌بندی‌های باتری شیائومی وجود دارد، ضامن نگهدارنده سیم ‌کارت را خارج کنید. در این صورت برای باز‌کردن قاب گوشی با مشکلی مواجه نخواهید شد.
  • پس از آن باید شکاف کوچکی که در بخش ضامن گوشی ایجاد شده است را با ابزار به شکافی برای بالاآوردن قاب پشتی گوشی استفاده کنید. زیرا برای مشاهده باتری نیاز به بازکردن قاب پشتی و جدا‌کردن آن از قاب جلویی باتری خواهد بود. بدین منظور از اسپاجرهای موجود در بسته‌بندی باتری بهره بگیرید.
  • برای آنکه قادر به بازکردن پیچ‌های موجود در اطراف باتری که مادربورد را نیز ثابت نگه‌ داشته است باشید، باید از پیچ‌گوشی‌های چهارسو استفاده کنید. این مرحله را با دقت انجام دهید که هیچ گونه آسیبی به باتری یا مادربورد وارد نشود.
  • برای جداکردن باتری از مادربورد بهتر است از موچین نازکی بهره بگیرید. با این کار جداسازی به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.
  • به کمک اسپاتول درون بسته‌بندی باتری، باتری تعویضی را بیرون آورید و باتری اصل را در آن محل جایگذاری کنید.
باتری xiaomi Bn30 redmi 4A

باتری اورجینال شیائومی مدل Bn30 redmi 4A با ظرفیت 3030 میلی آمپر ساعت

گارانتی باتری ردمی 4ای

گارانتی که توسط شرکت اصلی این باتری یعنی شیائومی برای خریداران آن در نظر گرفته شده است، 6 ماه خواهد بود. در صورتی که این باتری را از موب خرید انتخاب و خریداری کنید، از این ضمانت بهره‌مند می‌شوید. بنابراین دیگر نیازی نیست نگران آسیب‌های وارده به باتری باشید. موب خرید این باتری را برای شما ضمانت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *