اخبار, تلفن همراه

ماه آینده یک گوشی با دوربین 192 مگاپیکسلی عرضه می شود

گوشی با دوربین 192 مگاپیکسل

به نظر می رسد که یکی از شرکت های چینی یا کره ای ماه آینده گوشی با دوربین 192 مگاپیکسلی عرضه کنند. این گوشی احتمالا یک محصول پرچمدار فوق حرفه ای باشد.

تعداد مگاپیکسلی دوربین گوشی های هوشمند اغلب به عنوان نقطه عطف در تبلیغات استفاده می شود ، و تعداد زیادی مگاپیکسلی حتی می تواند یکی از ویژگی های تعریف تلفن ها باشد.

اگرچه مگاپیکسل بیشتر در یک دوربین بهتر است ، از آنجا که می توان تعداد بیشتری از جزئیات را از آن ضبط کرد ، بیشتر کاربران پس از آن عکس های خود را در رسانه های اجتماعی بارگذاری می کنند که در آن به صورت خودکار ، به شدت فشرده می شوند و تمام جزئیات آن به سختی قابل توجه است.در پایان ، تلفن فقط پر از پرونده های عظیمی می شود که هرگز به روشی که کیفیت آنها حفظ شود ، به اشتراک گذاشته نمی شود.

گوشی با دوربین 192 مگاپیکسل

صرف نظر از این ، به نظر می رسد یکی دیگر از سازندگان تلفن های هوشمند در صدد است دستگاهی را با تعداد مگاپیکسل هیولا منتشر کند ، همانطور که در ایستگاه چت دیجیتال در Weibo معادل توییتر Weibo به بیرون درز کرد.

همانطور که Android Authority گزارش می دهد ، به همراه تعداد 192 مگاپیکسل ، این ناشر همچنین می گوید که اسمارت فون رمز و راز بسته بندی یک پردازنده سری Snapdragon 765 (SM7250) میانی را ارائه می دهد و یک گوشی میان رده را پیشنهاد می کند.

گوشی با دوربین 192 مگاپیکسلی

گوشی با دوربین 192 مگاپیکسلی مورد نظر اکنون برای تفسیر باقی مانده است. ما می دانیم که طبق گزارش رسانه های کره ای ال جی قصد دارد مدل رمز و راز G9 ThinQ 5G خود را در ماه مه منتشر کند. انتظار می رود که اسمارت فون آینده با پردازنده اسنپدراگون 765G به بازار عرضه شود. با این حال ، شیائومی در گذشته تلفن های میان رده و بودجه ای را منتشر کرده است ، با ویژگی های چشمگیر و گاها بیش از حد شایع ، مانند Redmi K30 Pro که خود دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، پشتیبانی از 5G ، 8 گیگابایت رم است. ، و انتظار می رود که حدود 425 دلار قیمت داشته باشد.

گوشی با دوربین 192 مگاپیکسل

همچنین نکته قابل توجه ، کوالکام به اندروید اقتدار تأیید کرده است که در حال همکاری با شرکای خود بر روی سنسور 200 مگاپیکسلی حتی بالاتر است که توسط پردازنده اسنپدراگون 865 پشتیبانی می شود.

در مورد گوشی با دوربین 192 مگاپیکسلی ، به نظر می رسد که در ماه آینده خواهیم فهمید که این گوشی توسط کدام شرکت تولید گوشی هوشمند ساخته و عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *