اخبار, تلفن همراه

لوازم جانبی وان پلاس 8 پرو با محافظ صفحه نمایش و داک شارژر منتشر شد

لوازم جانبی وان پلاس 8

تصاویر لوازم جانبی وان پلاس 8 پرو از جمله قاب محافظ، کاور و داک شارژر منتشر شد که جزییات تازه ای از طراحی و سایز وان پلاس 8 را نیز نشان می دهد.

وان پلاس 8 و 8 پرو در تاریخ 14 آوریل عرضهمی شوند و ما قبلاً تصاویری از رنگ های موجود هر دو مدل را دیده بودیم، حالا تصاویر جدیدی از لوازم جانبی این گوشی منتشر شده است.

امروزه ، اوان بلس ، افشاگر قابل اعتماد  در توییتر، بیشتر تصاویر لوازم جانبی گوشی جدید وان پلاس  را منتشر کرد. می توانیم از محافظ صفحه نمایش وان پلاس ، کیس سپر شفاف و حوض شارژ بی سیم استفاده کنیم.

محافظ صفحه نمایش وان پلاس 8

یکی از تصاویر نشان دهنده نشت قبلی وان پلاس 8 است که در سایه ای سبز  رنگ قرار دارد ، در حالی که دیگری پایه 8 را در یک شیب جدید نشان می دهد.

وان پلاس 8 با بدنه سپر شفاف وان پلاس 8 با کیف سپر شفاف وان پلاس 8 با کیف سپر شفاف و سایر لوازم جانبی.

تصاویر داک شارژ بی سیم که به آن وان پلاس Warp Charge 30 Wireless Charger گفته خواهد شد ، نشان می دهد که در قسمت جلویی یک نشانگر شارژ LED دارد.

قرارگیری داک شارژر در وان پلاس 8

با حرکت به پشت قسمت مشبک را مشاهده می کنیم ، به این معنی که شارژر بی سیم احتمالاً فن را برای حفظ دما در اختیار دارد تا بتواند به سرعت شارژ بالاتر برسد و آن را برای مدت طولانی تری حفظ کند.

داک شارژ بی سیم سری وان پلاس 8 ، محافظ صفحه نمایش و نشت مورد سپر شفاف

طبق گفته های قبلی ، وان پلاس 8 و 8 پرو هر دو تا 30 وات شارژ می شوند ، اما این تنها نسخه پرو است که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *