اخبار, تلفن همراه

قیمت گوشی گوگل پیکسل 4A برای رقابت با اپل کاهش پیدا کرد

قیمت گوگل پیکسل 4A

گوشی گوگل پیکسل 4A که سری میان رده جدید گوگل در سال 2020 به شمار می رود با افت قیمت روبرو شده و با دو برابر حافه داخلی آیفون SE 2020 با قیمتی تقریبا 60 دلار ارزان تر فروخته می شود.

تیم کوک ، مدیر عامل اپل معتقد است که آیفون SE جدید می تواند هواداران اندروید را به سمت اپل بکشاند. نسخه سطح ورودی با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی 399 دلار قیمت دارد و آن را در دسترس مشتریانی قرار می دهد که قبلاً قادر به تهیه آیفون نبودند. خوب ، به نظر می رسد گوگل از آستین خود ترفندهایی دارد که می تواند پیکسل 4a آینده را بسیار آزاردهنده تر از آیفون SE کند.

9to5Google’s Stephen Hall ادعا می کند که 128 گیگابایت پیکسل 4a به اندازه 349 دلار قیمت دارد. گزارش های قبلی حاکی از آن بود که این گوشی با قیمت 64 گیگابایتی 399 دلار وارد بازار می شود.

اگر این شایعه به نظر واقعی برسد ، دریافت Pixel 4a به جای هر واسطه ای دیگر احتمالاً برای بسیاری از افراد جالب نیست.

افت قیمت گوگل پیکسل 4A

مطمئناً ، 50 دلار ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما شما همچنین حافظه بومی بیشتری کسب می کنید. همچنین ، در حالی که 50 دلار ممکن است برای کسی که به دنبال خرید یک تلفن پریمیوم است ، به معنای زیادی نباشد ، در بخش میانی مطمئناً این قدرت را دارد که بتواند در تصمیم گیری های خرید تأثیر بگذارد.

قیمت گوگل پیکسل 4A

از آنجا که سطح ورودی Pixel 4 دارای 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است ، بعید نیست که پیکسل 4a هماهنگ 128 گیگابایت به عنوان تنظیمات پایه داشته باشد. اگر یک مدل 64 گیگابایتی وجود داشته باشد ، احتمالاً حتی ارزانتر نیز خواهد بود و این باعث می شود کل آن سرقت شود. از طرف دیگر ، این احتمال وجود دارد که یک پیکسل 4a 64 گیگابایتی نیز وجود نداشته باشد.

اکنون ، پیکسل 3a با 399 دلار شروع به کار کرد و باور داشتن جانشین آن ارزان تر خواهد بود ، کمی سخت است.

با این حال ، گزارش های اخیر حاکی از آن است که فروش پیکسل 4 به قدری بد بوده است که باعث ایجاد شکاف داخلی در این شرکت شده است. اگر گوگل می خواهد مرتبط باشد و از غرق شدن در فراموشی خودداری کند ، باید کاری جدی انجام دهد. قیمت پایین تر و مشخصات بهتر می تواند این کار را برای شرکت انجام دهد.

قیمت گوگل پیکسل 4A

اگر به شایعات اعتقاد بر این باشد ، نقاط قوت پیکسل 4a شامل اندازه فشرده آن ، باتری 3080 میلی آمپر ساعتی ، وجود جک هدفون و نرم افزار است. نمرات معیار اعلام شده نشان می دهد که عملکرد آن می تواند با Pixel 3 XL یا پرچمداران اندرویدی دو ساله قابل مقایسه باشد. از آنجا که آیفون SE همان چیپست آیفون 11 را به اشتراک می گذارد ، عملکرد آن بهتر است.

این که آیا مصرف کنندگان قیمت پایین / قیمت بالاتر را کاهش می دهند و یا عملکرد سریعتر دارند ، هنوز مشاهده نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *