اخبار, تلفن همراه

قیمت گوشی گلکسی A31 سامسونگ منتشر شد

قیمت گلکسی A31

قیمت گوشی گلکسی A31 سامسونگ که جدیدترین گوشی میان رده این شرکت در سال 2020 است منتشر شد که در کنار مشخصات فنی آن، در ادامه مطلب بررسی خواهیم کرد.

سامسونگ به ما یادآوری می کند که گوشی های با ارزش خرید بالای جدیدی نیز به زودی عرضه خواهد شدو این در حالی است که بسیاری از گوشی های سال گذشته این شرکت هنوز هم با فروش خوبی روبرو هستند. خرده فروشان در کره جنوبی در حال حاضر مقدماتی را برای گلکسی A31 با ویژگی های زیبا و مملو ارائه می دهند ، این بدان معنی است که قیمت این محصول میان رده اکنون مشخص شده است.

قیمت گلکسی A31

SamMobile گزارش می دهد ، فروشگاه آنلاین کره ای کوپانگ تلفن پیش فروش را با قیمت 374،000 KRW (حدود 300 دلار) درج کرده است. این یک معامله واقعی است ، با توجه به اینکه گوشی های اسپرت با صفحه نمایش 6.4 اینچی Infinity-U AMOLED 6.4 اینچی با نسبت تصویر 20: 9 و رزولوشن Full-HD + (2400 x 1080p) ، حاشیه های باریک و باتری عظیم 5000mAh در نظر گرفته شده است.

همچنین یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش ، یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در یک شکاف U شکل کوچک و یک دوربین چهارگانه در پشت نصب شده است. ماژول دوربین اصلی شامل یک دوربین اسکنر با زاویه دید 48 مگاپیکسلی ، یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض با پشتیبانی از نمای دید 123، و دو دوربین 5 مگاپیکسلی – یکی سنسور عمق و دیگری است. در وظیفه عکسبرداری های کلان است.

قیمت گلکسی A31 سامسونگ

گلکسی A31 سامسونگ

گلکسی A31 سامسونگ از 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه استاندارد به عنوان استاندارد بهره می برد و دومی را می توان از طریق کارت microSD (حداکثر 512 گیگابایت) گسترش داد. کوپانگ تنها یک گزینه رنگی ، Prism Crush Black را ذکر کرده است ، اما این گوشی باید در Prism Crush Blue ، Prism Crush Red و Prism Crush White نیز موجود باشد. حمل و نقل از 6 ماه مه در کره جنوبی آغاز می شود و با هر یک از مشتریان Galaxy A31 نیز عضویت YouTube Premium چهار ماهه دریافت می شود. هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ  انتشار آن در دست نیست.

برای خرید لوازم جانبی گوشی های سامسونگ به این بخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *