اخبار, تلفن همراه

قیمت گوشی وان پلاس 8 پرو و وان پلاس 8 منتشر شد

قیمت وان پلاس 8 پرو

امروز گوشی وان پلاس 8 رونمایی می شود و قیمت وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو قبل از این رونمایی منتشر شده است. ما قبلاً این کار را انجام دادیم که مشخصات فنی گوشی های مورد نظر را بررسی کرده و تصاویر آن ها را به شما نشان داده ایم اما خبری از قیمت دقیق آن ها نبود.

خوب ، جان لوئیس  تلفن های موجود در تلفن های Onyx Black یا Glacial Green را با ترکیب حافظه و برچسب های قیمت آنها چند ساعت قبل از اعلام ، برای پر کردن لیست ما ذکر کرده است. وان پلاس 8 با 599 پوند شروع می شود ، مدل پایه وان پلاس 8 پرو 799 پوند است.

با مقایسه وان پلاس 8 با نسخه قبلی خود ، می توانیم ببینیم نوع 8/128 GB 50 پوند گرانتر است. بازار اروپا شانس دو برابر شدن ذخیره را پیدا نکرد اما به نظر می رسد که با وجود فروش آنلاین این محصول زمان رسیدن آن به خاور میانه دو هفته به تعویق بیفتد تا موجودی گوشی ابتدا در اروپا تامین شده و سپس به سایر بخش ها در دنیا برسد.

قیمت وان پلاس 8 پرو

قیمت گوشی وان پلاس 8 پرو

مقایسه وان پلاس 8 پرو با وان پلاس 7T پرو جایی است که بیشترین شوک ممکن از نظر قیمتی به شما دست داده می شود در نسخه 8/128 این گوشی 100 پوند گرانتر از سلف 8/256 آن است. تطبیق فضای ذخیره سازی 899 پوند یا 200 پوند بیشتر از 7T پرو هزینه دارد ، اگرچه 4 گیگابایت رم اضافی نیز خواهید داشت.

تصاویر وان پلاس 8 پرو

به نظر می رسد وان پلاس با چنین قیمتی یک گوشی بسیار حرفه ای و پیشرفته باشد و اکنون آماده است تا آنها را با همان قیمت های قیمت به چالش بکشد. در اینجا امید است که ترکیب جدید این شرکت آنچه را که برای تعیین معیارهای جدید برای صنعت لازم دارد ، داشته باشد و ما شاهد یک گوشی بسیار حرفه ای و بی نقص از شرکت وان پلاس باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *