اخبار, تلفن همراه

قیمت گوشی وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو منتشر شد

قیمت وان پلاس 8

وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو تنها شش روز دیگر به طور رسمی آغاز می شوند. تقریباً همه چیز در مورد دستگاه ها به لطف چندین نشت بزرگ شناخته شده است ، اما امروز رولان کوانت جزئیات نهایی و قیمت را فاش کرده است.

افزایش قیمت گسترده برای هر دو گوشی وان پلاس 8

با توجه به اطلاعات به دست آمده از Quandt از یک خرده فروش بی نام اروپایی ، وان پلاس دائما با جابجایی لیست سریال وان پلاس 8 ، با ایده پرچمدار بودجه واقعی خداحافظی می کند.

این تغییر باعث می شود تا دستگاه ها بتوانند با جدیدترین پرچمداران پریمیوم بهتر رقابت کنند ، اما تغییرات جنجالی می تواند به عنوان یک ناامیدی بزرگ برای طرفداران وفادار این شرکت که ممکن است احساس کنند وان پلاس ریشه خود را رها کرده است ، به وجود آید.

رولان کوانت می گوید استاندارد وان پلاس 8 در پیکربندی 8/128 گیگابایتی بسته به بازار با قیمت 719 و 729 یورو در اروپا قابل خرید خواهد بود. اگر مشتریان به دنبال نسخه 12/256 گیگابایتی باشند ، قیمت آن 819 و 829 یورو خواهد بود.

هنگامی که منظره فعلی گوشی های هوشمند پرچمداران را در نظر می گیرید ، این قیمت ها چندان بالا نیستند ، اما با این حال آنها نشان دهنده افزایش عظیمی هستند. سلف oneplus 8، oneplus 7T ، اکتبر گذشته در همان پیکربندی 8/128 GB با تنها 589/599 یورو در اروپا راه اندازی شد.

قیمت وان پلاس 8

قیمت وان پلاس 8 پرو

از سوی دیگر ، وان پلاس 7T پرو با رده بالا ، در عرضه 759/769 یورو ارزان شد اما این قیمت های چشمگیر برای وان پلاس 8 پرو حفظ نشده اند. طبق گفته های اخیر ، در اروپا با پیکربندی ذخیره سازی 8/128 گیگابایتی با 919 یورو و 929 یورو به خرده فروشی می رود.

به نظر می رسد که مدل وان پلاس 8 پرو چشمگیر 12/256 گیگابایتی وان پلاس به قیمت خرده فروشی 1،009 یورو و 1،019 یورو در سراسر اروپا قرار دارد. این اولین باری است که یک تلفن هوشمند وان پلاس بیش از 1000 یورو قیمت دارد و باعث می شود وان پلاس 8 پرو حتی گرانتر از وان پلاس 7T پرو McLaren Edition (859 یورو) شود.

به نظر می رسد دلیل اصلی این افزایش بزرگ ، همانطور که خود وان پلاس هشدار داده ، مودم جدید 5G Snapdragon X55 است که همراه با چیپست پرچمدار Snapdragon 865 به عنوان استاندارد است.

همه در سال 2020 به یک تلفن هوشمند 5G احتیاج ندارند یا حتی نمی خواهند ، اما بیشتر مشتریان موجود در بازار رده بالا با انتخاب اندکی روبرو شده اند زیرا Qualcomm مودم 5G را با جدیدترین چیپست خود به عنوان استاندارد همراه می کند. اصولاً اگر بهترین عملکرد را می خواهید ، باید هزینه اینترنت 5G را نیز بپردازید.

سایر عوامل کمک کننده احتمالاً دوربین های به روز شده در هر دو دستگاه ، وجود شارژ بی سیم برای اولین بار  نمایشگرهای بهبود یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *