اخبار, تلفن همراه

قیمت گلکسی نوت 9 در ایران مشخص شد

قیمت گلکسی نوت 9

فبلت جدید سامسونگ، گلکسی نوت 9 وارد بازار ایران شد. قیمت گلکسی نوت 9 در ایران نجومی و بسیار خیره کننده است. در ادامه به سایر جزییات این مساله خواهیم پرداخت.

قیمت گلکسی نوت 9

تنها 10 روز از معرفی گوشی جدید سامسونگ، گلکسی نوت 9 گذشته بود که این گوشی امروز وارد بازار ایران شد . در حال حاضر گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 به صورت محدود و با قیمت بسیار نجومی وارد بازار شده و قطعا زمان مناسبی برای خرید این فبلت پرچمدار نیست. جالب اینجاست که هنوز عرضه گلکسی نوت ۹ در بازار جهانی به طور رسمی آغاز نشده و پیش فروش این گوشی از اول شهریورماه (23 آگوست 2018) شروع می‌شود.

تراشه اگزینوس 9810، محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 5، پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP18، پردازنده 8 هسته‌ای، صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 2960 در 1440 پیکسل، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، 6 یا 8 گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت، دوربین دوگانه 12+12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابری و فیلمبرداری با سرعت 60 فریم بر ثانیه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، یو اس بی C نسخه 3.1، شارژ سریع 2.0، باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی، سنسور اثر انگشت در قاب پشتی گوشی، حسگر عنبیه چشم و قلم هوشمند اس پن از جمله مشخصات اصلی این گوشی استثنایی سامسونگ هستند.

به نظر می رسد که سامسونگ برای نسل جدید گوشی های خود روند جدیدی را در پیش گرفته و از دوربین فوق استثنایی بهره می برد. پس از گلکسی نوت 9، گلکسی اس 10 نیز در هر دو نسخه به دوربین های دوگانه مجهز خواهد شد.

قیمت گلکسی نوت 9 در ایران

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 با قیمت 1000 دلاری برای نسخه 128 گیگابایتی و قیمت 1250 دلاری برای نسخه 512 گیگابایتی و در رنگ‌های مسی، ارغوانی، آبی و مشکی وارد بازار جهانی می‌شود. اکنون این فبلت پرچمدار به صورت غیر رسمی، محدود و بدون گارانتی به بازار ایران راه پیدا کرده است. این گوشی‌ها که به نظر می‌رسد به صورت مسافری وارد کشور شده، دارای کد فعال‌سازی رجیستری هم هستند. در حال حاضر نسخه 128 گیگابایتی گلکسی نوت 9 با قیمت نجومی 15 میلیون و 700 هزار تا 16 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد.

قطعا اکنون زمان مناسبی برای خرید گلکسی نوت ۹ نیست و اگر قصد خرید این گوشی را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا زمان عرضه رسمی آن با گارانتی اصلی صبر کنید. البته با وضعیت فعلی بازار موبایل و نرخ ارز، گلکسی نوت 9 در صورتی که به صورت رسمی وارد بازار شود، باز هم قیمتی نجومی خواهد داشت. به نظر نمیرسد که این قیمت، قیمت واقعی گوشی پر سر و صدای سامسونگ باشد. مشابه این اتفاق را برای گوشی آیفون ایکس اپل نیز شاهد بودیم.

گلکسی نوت 9 یکی از قدرتمندترین گوشی های موجود حال حاضر بازار دنیا است و دوربین به کار رفته در این محصول می تواند بهترین دوربین حال حاضر در بین همه گوشی ها لقب بگیرد. از نظر فنی نیز گلکسی نوت 9 یک سرو گردن بالاتر از دیگر رقبا است و باید ببینیم که از نظر امتیازگیری در وبسایت های بنچمارک فنی و دوربین چه رتبه ای را کسب خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *