اخبار, تلفن همراه

قیمت گلکسی اس 10 پلاس فراتر از تصور است

قیمت گلکسی اس 10 پلاس

به نظر می رسد که قیمت گلکسی اس 10 پلاس فراتر از تصورات ما باشد. این گوشی یکی از قوی ترین و با کیفیت ترین گوشی های عرضه شده تا به حال خواهد بود. هفته آینده گلکسی اس 10 پلاس در MWC 2019 رونمایی خواهد شد.

قیمت گلکسی اس 10 پلاس

تا رویداد MWC 2019 فرصت چندانی نداریم، شایعات بسیار زیادی نیز پیرامون گلکسی اس 10 پلاس به گوش می رسد. از جمله این شایعات می توان به قیمت گلکسی اس 10 پلاس اشاره کرد. به نظر می رسد سامسونگ نتوانسته صرفه جویی را در این گوشی پیش بگیرد و با احتساب تمامی سخت افزار موجود روی گوشی، قیمت آن بسیار بیشتر از تصور خواهد بود.

تا سال 2018 ، اکثر گوشی های پرچمدار نزدیک به 1000 دلار قیمت داشتند، حتی سال گذشته وقتی چشممان به رنج قیمت 1000 دلاری آیفون ایکس خورد همه شوک شدیم، اما امسال اوضاع متفاوت است، شاید سال گذشته فقط گوشی های لوکس و آنتیک قیمتی نزدیک به 2000 دلار داشتند، اما قیمت گلکسی اس 10 پلاس نیز می تواند یک برچسب قیمتی شوکه کننده باشد. هر چند که اپل همیشه استثنا بوده، اما این بار سامسونگ هم به دسته شرکت های تولید گوشی هوشمند با گوشی های فوق گران قیمت خواهد پیوست.

به نظر می رسد که گوشی گلکسی اس 10 پلاس یک نسخه فوق قدرتمند با بدنه سرامیکی و اینترنت 5G داشته باشد. این گونه توصیفات موجب می شود تا درک کنیم که چرا قیمت گلکسی اس 10 پلاس تا حد فراتر از انتظار زیاد شود.

خب به نظر می رسد که قیمت پرقدرت ترین گوشی ساخته شده توسط سامسونگ، گلکسی اس 10 پلاس در نسخه گران قیمت خود، 1600 تا 1800 دلار قیمت داشته باشد! اگر این گوشی به کشور خودمان برسد ، احتمال دارد قیمتی برابر با 50 میلیون تومان نیز پیدا کند!

گلکسی اس 10 پلاس مدل های متفاوتی دارد، چه از نظر ساخت، چه از نظر بدنه و چه از نظر تکنولوژی های مورد استفاده روی آن. طبق شایعاتی که به گوش می رسد، بدنه این گوشی در حالت سرامیکی با دورنگ سفید و مشکی، میزان رم آن 12 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. یک ابر گوشی فوق هوشمند. قیمت این مدل استثنایی بیش از 1600 دلار آمریکا خواهد بود.

هر چند که می دانیم در کشور چین، رقابت برای تولید گوشی های هوشمند ارزان قیمت تر، بسیار زیاد است، شرکت های شیائومی و هواوی ، با عرضه گوشی های حرفه ای و ارزان قیمت در این زمینه رقابت می کنند، بنابراین به نظر می رسد که سامسونگ، حداقل در کشور چین، قیمت محصول خود را تا جایی که توانایی آن را دارد، پایین نگه دارد. در هر صورت باید ببینید پس از عرضه این گوشی استثنایی به بازار چه اتفاقی رخ خواهد داد.

قطعا در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند ماه)، هنگامی که سامسونگ به صورت کامل از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد؛ با موب خرید همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *