اخبار, تلفن همراه

قیمت و مشخصات فنی گوشی وان پلاس 8 لایت منتشر شد

وان پلاس 8 لایت

وان پلاس ، تولید کننده گوشی های هوشمند جدید و محبوب در تلاش است تا آخرین سری گوشی های هوشمند خود یعنی وان پلاس 8 لایت را به بازار عرضه کند.  با این حال ، امروز ، مشخصات ، قیمت و جدول زمانی شروع راه اندازی وان پلاس 8 لایت فاش شده است.

مشخصات فنی وان پلاس 8 لایت

وان پلاس 8 لایت

پیش از این نیز ب رخی از مشخصات وان پلاس 8 لایت گزارش شده بود. حال ، نشت جدید نیز همان جزئیات را با دستگاه دارای صفحه نمایش 90 هرتز در قسمت جلو نشان می دهد. شایعه دیگر این است که این گوشی هوشمند اولین دستگاه وان پلاس خواهد بود که پردازنده MediaTek را در خود دارد ، با گزارش هایی که نشان می دهد تراشه اصلی گوشی Dimence 1000 SoC اباشد.

 


محصولات مرتبط:


تصاویر

گفته می شود که صفحه نمایش با سرعت رفرش بالا و یک پنل AMOLED 6.4 اینچی با اسکنر اثر انگشت داخلی است. این سیستم عامل جدیدترین سیستم عامل اندروید 10 را اجرا خواهد کرد و طبق گزارشات ، یک دوربین سه گانه تنظیم شده متشکل از یک لنز اولیه 48 مگاپیکسلی به همراه سنسورهای 16 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی برای زاویه فوق العاده گسترده و لنزهای تله فوتو دارد. وان پلاس 8 لایت از یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند که از شارژ سریع 30W پشتیبانی می کند و در دو نوع ، 8 گیگابایت + 128 گیگابایت و 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی عرضه می شود.

وان پلاس 8 لایت

قیمت و تاریخ عرضه

اگرچه مدتی است که مشخصات این گوشی شایعه شده است ، اما قیمت گذاری این تلفن هوشمند هنوز مشخص نیست. با این حال ، گزارش جدید نشان می دهد که این گوشی با قیمت 400 GBP یا تقریبا 37.500 INR یا 511 دلار قیمت خواهد داشت. قیمت بالایی برای پرداخت یک تکرار سریال لایت وجود دارد اما احتمالاً قیمت این دستگاه برای بازار هند کمی پایین تر خواهد بود.

به گفته این منبع ، وان پلاس 8 lite تا ژوئیه سال 2020 در هند و سایر بازارها در دسترس خواهد بود. متأسفانه ، هنوز مشخص نیست که آیا این رویداد عرضه در همان ماه یا یک یا دو ماه بعد برگزار خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *