اخبار, تلفن همراه

قیمت و مشخصات فنی گوشی وان پلاس 7 مشخص شد

وان پلاس 7

قیمت و مشخصات فنی جدیدترین گوشی وان پلاس، وان پلاس 7 به تازگی مشخص شده که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد. وان پلاس 7 جدیدترین گوشی پرچمدار وان پلاس با دوربین 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

وان پلاس 7

به نظر می رسد که همزمان با سامسونگ و هواوی ، شرکت وان پلاس نیز دست از کار نکشیده و به دنبال معرفی جدیدترین نسخه از پرچمداران خود است. وان پلاس 7 یکی از پیش‌بینی شده‌ترین گوشی‌های سال 2019 است که انتشار شایعات و اخبار مربوط به آن از حالا آغاز شده است. در این مقاله ما می‌خواهیم شما را با هرآنچه باید در مورد این گوشی پیش از رونمایی رسمی بدانید٬ آشنا کنیم.

به نظر می رسد مشخصات فنی این گوشی از قرار پردازنده اسنپدراگون 855 ، 7نانو متری ، نمایشگر AMOLED کاملا بدون حاشیه، 8 تا 10 گیگابایت رم، 12 گیگابایت حافظه داخلی، دو سیم کارت و بدون جک هدفون باشد.

طراحی گوشی وان پلاس 7

همانطور که هر ساله وان پلاس نشان می دهد، به دنبال کمترین درصد میزان نمایشگر به بدنه است. امسال نیز این شرکت گوشی وان پلاس 7 را با کمترین حاشیه صفحه ممکن به گونه ای واقعا باورنکردنی عرضه کند. آنر مجیک 2 و شیائومی می میکس ٬3 دو دیوایسی هستند که از چنین طراحی بهره‌مند هستند و برای به دست آوردن یک صفحه بدون حاشیه٬ طراحی اسلایدی را ارائه کرده‌اند.

انتظار می‌رود وان پلاس 7 نیز مشابه آن‌ها باشد: طراحی دو بخشی با قسمت بالای اسلایدی که این قسمت از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. این می‌تواند بدان معنا باشد که اگر می‌خواهید از قابلیت تشخیص چهره‌ی این گوشی استفاده کنید نیز٬ باید گوشی را به سمت پایین بکشید.

همانطور که وان پلاس در نسخه نهایی خود ، 6T نشان داد، اسکنر اثر انگشت نقش مهمی در طراحی گوشی دارد. به گونه ای که هر ساله سیستم اثر انگشت را بهبود می بخشد. به نظر می رسد که در نسخه جدید ، وان پلاس 7 شاهد سیستم اسکنر اثر انگشت جدیدی باشیم.

ما امیدواریم و انتظار داریم وان پلاس 7 بتواند گزینه بهتری از اسکنر اثر انگشت در وان پلاس 6T را معرفی کند.در ادامه فناوری اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام در اختیار وان پلاس قرار می‌گیرد و وعده خواهد داد که سرعت بیشتری نسبت به فناوری اپتیکال به کار رفته در 6T را ارائه کند.

اگر تنها یک مورد وجود داشته باشد که وان پلاس را از سایر سازندگان گوشی‌های پرچمدار اصلی بازار دور نگه می‌دارد٬ آن دوربین است. دوربین آخرین گوشی این شرکت در طول روز خوب است٬ اما در شب بهترین نیست.

قیمت وان پلاس 7

وان پلاس یکی از شرکت هایی است که گوشی های پرچمدار را با نصف قیمت دیگر گوشی های پرچمدار عرضه می کند. هر چند که کم کم دارد قیمت گوشی های خود را افزایش می دهد. انتظار داریم قیمت گوشی وان پلاس 7 نیز بیشتر از مدل 6 تی باشد. پردازنده‌ی نسل جدید و یک نمایشگر لبه به لبه٬ بزرگ‌ترین بخش‌هایی هستند که می‌توانند به افزایش قیمت این گوشی بی‌انجامند.

قیمت این گوشی با تمام تفاسیر، 580 الی 600 دلار خواهد بود٬ در حالی که مدل‌هایی با ظرفیت رم و حافظه‌ی بیشتر٬ به طبع از قیمت بیشتری نیز بهره‌مند خواهند بود. با توجه به افزایش قیمت اسمارت فون‌های پرچمدار اپل و سامسونگ٬ وان پلاس همچنان مهارت آن را دارد که یک گوشی با قیمت مقرون به صرفه‌تر از رقبا را ارائه کند. همانطور که در مورد سری گلکسی S10 X سامسونگ گفتیم، این گوشی با قیمتی نزدیک به 1600 دلار عرضه می شود.

زمان عرضه وان پلاس 7 تا رونمایی آن مشخص نخواهد شد٬ اما ما حدس می‌زنیم این عرضه در ماه ژوئن (خرداد/تیر) انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *