اخبار, تلفن همراه

قیمت و مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 7i ، محصول جدید هواوی منتشر شد

گوشی هواوی نوا 7i

هواوی قرار است اواخر این هفته از گوشی هواوی نوا 7i در رویدادی در مالزی پرده برداری کند. شایعه شده است که این دستگاه نووا 6 SE است که در سال 2019 در چین به بازار عرضه شد. این گوشی هوشمند با مشخصات قوی و طراحی مرسوم  صفحه نمایش پانچ دارد. تنها ایراد این محصول عدم خدمات رسانی Google به دلیل ممنوعیت تجارت بی پایان ایالات متحده است. این شرکت در اطلاعیه در اوایل امروز از قیمت این گوشی رونمایی کرد.

قیمت گوشی هواوی نوا 7i

هواوی Nova 7i با قیمت 1.099 RM (265 پوند) عرضه می شود. این یک شگفتی بزرگ است زیرا از نوا 6 SE با وجود مشخصات مشابه ، 2199 CNY (312 دلار) قیمت پایینتری خواهد داشت.گوشی هواوی نوا 7i در سه گزینه رنگی یعنی Emerald Green ، آبی روشن و صورتی و مشکی راه اندازی خواهد شد. خریداران در مالزی با خرید هواوی Nova 7i بصورت رایگان Huawei Band 4 را نیز دریافت خواهند کرد.

مطبوعات هواوی تأیید می کند که این تلفن هوشمند در 14 فوریه به بازار عرضه خواهد شد. در حقیقت ، Huawei Nova 7i نسخه ای مجددا از هواوی نوا 6 SE است که در دسامبر سال 2019 در چین رسمی شد. با توجه به کمبود سرویس های گوگل در نوا 7i ، کاربران باید کاملاً به نصب APK های تایید نشده و گالری برنامه Huawei اعتماد کنند.

گوشی هواوی نوا 7i
مشخصات هواوی نوا 7i

Nova 7i نمایشگر 6.4 اینچی IPS LCD را با رزولوشن 2310 10 1080 پیکسل flaunts مجهز است. این تلفن هوشمند به جای یک طراحی ماژول پانل عقب معمولی یا ماژول زیر نمایشگر ، از یک اسکنر اثر انگشت در کنار هم برخوردار است. این اسمارت فون از یک چیپست octa-core Kirin 810 با قدرت 2.27 گیگاهرتز با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند که از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا تا 256 گیگابایت است.


محصولات مرتبط:


از نظر دوربین ، هواوی نوا 7i قادر به تنظیم دوربین چهارگانه در عقب ، با یک سنسور اولیه 48 مگاپیکسلی ، یک لنز 8 مگاپیکسلی ماوراء بنفش و دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و عمقی است. ماژول دوربین همچنین دارای یک واحد فلاش LED است. در جلو ، نوا 7i یک دوربین 16 مگاپیکسلی مستقر در سوراخ پانچ واقع در گوشه بالا سمت چپ را نشان می دهد.

گوشی هواوی نوا 7i

هواوی نوا 7i از یک باتری 4،200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 40W بهره می برد و روی EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 اجرا می شود. این گوشی از یک اسلات ترکیبی نانو سیم کارت با پشتیبانی از 4G LTE استفاده می کند. از دیگر ویژگی های Nova 7i می توان به دوگانه 4G VoLTE ، Wi-Fi 802.11 a / b / g / n / ac ، USB-C ، GPS درگاه AUX 3.5 میلی متری و اسکنر اثر انگشت جانبی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *