اخبار, تلفن همراه

قیمت و مشخصات فنی گوشی می نوت 10 لایت شیائومی منتشر شد

شیائومی می نوت 10 لایت

شیائومی می نوت 10 لایت ، نسخه جدیدی از سری گوشی پرقدرت شیائومی می نوت 10 است که با قیمت کمتر و مشخصات فنی پایین رده تر از آن سری برای دوست داران گوشی های میان رده قدرتمند شیائومی عرضه خواهد شد.

شیائومی در حال رونمایی سریع از رونمایی از تلفن جدید است ، می نوت 10 لایت از فردا رونمایی می شود و به نظر می رسد در عجله یک فروشگاه در روسیه تمام جزئیات از جمله قیمت را منتشر کرده است. این می تواند 24،500 روبل یا حدود 345 دلار / 320 یورو باشد.

قیمت

صفحه AMOLED 6.47 اینچی دارای رزولوشن 1080p + است و مانند گذشته خمیده است. این گوشی برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی شکل ناچ قطره ای را در صفحه نمایش خود دارد و ز یک چیپست Snapdragon 730G همانند برادرهای خود بهره می برد و پیکربندی حافظه نیز با مدل غیر Pro مطابقت دارد.

جزئیات شیائومی می نوت 10 لایت در فروشگاه روسیه با افت قابل توجه قیمت ظاهر می شود

بنابراین ، “کاهش بزرگ” در مورد این محصول چیست؟ دوربین اصلی از 108MP به حسگر 64MP سامسونگ GW1 پایین می آید ، دوربین فوق العاده گسترده به 8 مگاپیکسل می رسد و لنزهای تله فوتو در کل حذف شده اند. راه اندازی دوربین چهارگانه توسط یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و حسگر عمق 2MP انجام شده است.

شیائومی می نوت 10 لایت

با حرکت به باتری ، ظرفیت همان (5،260mAh) است زیرا پشتیبانی شارژ سریع (سیم 30W) هنوز در اینجا است. جک هدفون 3.5 میلی متری نیز حفظ شده است. این گوشی حتی با وزن 208 گرم وزن یکسان است ، بنابراین همه مربوط به دوربین های عقب است.

جزئیات شیائومی می نوت 10 lite در فروشگاه روسیه با افت قابل توجه قیمت ظاهر می شود

شیائومی می نوت 10 لایت فردا با یک جریان آنلاین رونمایی می شود ، بنابراین می توانید در کنار هم تماشا کنید – به خاطر داشته باشید که می نوت 10 با قیمت 550 یورو راه اندازی شد و هنوز هم در فروشگاه های بیش از 400 یورو است. با این وجود ، اگر می نوت بسیار گران قیمت به نظر برسد ، عرضه جهانی سری Redمی نوت 9 نیز برای فردا برنامه ریزی شده است.

برای خرید لوازم جانبی گوشی های شیائومی به این بخش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *