اخبار, تلفن همراه

قیمت و مشخصات فنی گوشی موتو G8 پاور لایت موتورولا منتشر شد

گوشی موتو G8 پاور لایت

موتو G8 پاور لایت مطمئناً به زودی رونمایی می شود و این اولین بار نیست که ما درباره آن می شنویم. در ابتدا چند رندر همراه با برخی مشخصات دریافت کردیم که به دنبال آن جزئیات بیشتر در مورد گوشی ، روی گوگل پلی منتشر شد.

موتورولا موتو G8 پاور لایت

گوشی موتو G8 پاور لایت

در حال حاضر ، یک نشت جدید یا به اصطلاح تیزر از ایتالیا ، اساساً حرکت کامل قلم را در موتو G8 پاور لایت ارائه می دهد. اول ، اطلاعات جدید – انتظار می رود تلفن ماه آینده (آوریل) به بازار عرضه شود و هرگونه تحولات پیش بینی نشده مربوط به وقایع جهانی فعلی را ممنوع می کند. از نظر قیمت ، ما به دنبال قیمت 189.99 یورو هستیم.

قیمت و تاریخ عرضه موتو G8 پاور Lite

با هزینه مورد نظر، همان باتری معمولی 5000 میلی آمپر ساعتی را دریافت می کنید ، دقیقاً مانند موتو G8 پاور معمولی. تنظیم دوربین روی سطح نیز یکسان است و متشکل از یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی ، دو مورد 8 مگاپیکسلی و یک واحد 2MP است. بیشتر جنبه های دیگر نوع Lite اندکی متفاوت هستند. نمایشگر آن فقط کمی بزرگتر از 6.5 اینچ است ، اما با رزولوشن پایین تر ، در 720 x 1600 پیکسل است. از این پنل همچنین به جای سوراخ پانچ برای دوربین سلفی ، از یک ناچ قطره ای استفاده می کند.

گوشی موتو G8 پاور لایت

تفاوت قابل توجه در Lite در چیپست آن – MediaTek Helio P35 است. با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. G8 پاور Lite همچنین فاقد NFC است و نسبت به خواهر و برادر خود ، در 10 وات سرعت کمی کندتر دارد. البته این گوشی با وجود این مشخصات و قیمت عالی می تواند یکی از بهترین میان رده های سال 2020 نیز لقب بگیرد.

نظر شما در مورد گوشی های جدید موتورولا چیست


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *