اخبار, تلفن همراه

قدرت شارژ بی سیم گوشی شیائومی می میکس 4 بیش از 20 وات خواهد بود

گوشی شیائومی می میکس 4

با رسیدن به سه ماهه آخر سال 2019،  گوشی شیائومی می میکس 4 نیز معرفی خواهد شد. به نظر می رسد که این گوشی به یک شارژ بی سیم با قدرت بیش از 20 وات مجهز باشد. گوشی Mi mix 4 را باید یکی از بهترین و خلاقانه ترین گوشی های سال 2019 نامید. در ادامه مشخصات مربوط به شارژر بی سیم این گوشی را بررسی می کنیم.

گوشی شیائومی می میکس 4

امروز در شبکه اجتماعی ویبو، بحث در مورد شارژ بی سیم شیائومی می میکس 4 داغ بود. از سویی کاربران در مورد قدرت شارژر بی سیم این گوشی جویا شده بودند و از سوی دیگر مدیر شرکت شیائومی بیان کرده که شارژ می میکس 9 ، یک فست شارژ 20 واتی است. بنا بر این اظهارات باید پیش بینی کرد که شارژر فست شارژ این گوشی حتی از شارژر شیائومی می 9 نیز قدرتمند تر باشد. با این حساب شارژ فست شارژ بی سیم شیائومی ، رکورد گلکسی نوت 10 سامسونگ را شکسته و شاید یک شارژ 24 یا 28 وات بی سیم باشد.

از طرفی، گوشی های سری MIX همواره به  چیپست پرچمدار کوالکام تجهیز می‌شوند؛ بنابراین گوشی جدید شیائومی هم باید از وجود اسنپدراگون 855 یا 855 پلاس بهره ببرد. احتمال اینکه یک نسخه 5G داشته باشد، دور از ذهن نیست. به گفته‌ی «لین بین» موسس و رئیس کمپانی چینی، این گوشی هوشمند در ماه آگوست از راه خواهد رسید؛ اما برخی شایعات به عرضه‌‌ی آن در ماه سپتامبر اشاره دارند.

گوشی جدید شیائومی یکی از بهترین پرچمداران سال 2019 خواهد بود. دوربین 4گانه، دوربین سلفی پاپ آپ، پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس، نسخه های رم 8 و 12 گیگابایتی با حافظه  512 گیگابایتی، اینترنت 5G و همچنین صفحه نمایش با بیشتر نسبت ساخت به بدنه از جمله مشخصات فنی این غول چینی است. باید منتظر باشیم و ببینیم که شیائومی می میکس 4 با چه قیمیت و چه مشخصات فنی قطعی و نهایی وارد بازار خواهد شد.

آیا شیائومی می میکس 4 می تواند بهترین گوشی چینی سال لقب بگیرد؟ باید منتظر باشیم و ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *