اخبار, تلفن همراه

قابلیت های جدیدی به گوشی های سری A سامسونگ در 2020 اضافه می شود

گوشی های سری A سامسونگ

سال گذشته ، گوشی های سری A سامسونگ ضمن اینکه برچسب قیمت مناسب خود را حفظ می کنند ، در طراحی و مشخصات فنی افزایش چشمگیری داشتند. دوربین ها ، باتری ها ، نمایشگرها ، شلیک سامسونگ بر روی همه سیلندرها. سامسونگ با استفاده از آن ترکیب و نام تجاری ، توانست بخش بزرگی از میان رده اندرویدی را خدشه دار کند. اما این حمله در سال 2020 ادامه دارد و به نظر می رسد همه چیز برای رقابت سخت تر می شود.

گلکسی A51 و A71 تقریباً از همسایگان سری S خود قابل تشخیص نیستند ، صفحه نمایش خمیده ای روی پرچمداران آخرین تفاوت عمده در طراحی است. گلکسی اس 20 و کمپانی مزیت خود را با تراشه های بهتر و سایر موارد خوب حفظ می کنند ، اما آخرین شایعات حاکی از آن است که برخی از این موارد به خانواده A دچار مشکل خواهند شد.

گوشی های سری A سامسونگ

گوشی های سری A سامسونگ

SamMobile گزارش داد که سامسونگ در حال آماده سازی تلفن های سری A با تثبیت کننده نوری تصویر در اواخر سال جاری است. OIS ویژگی ای است که معمولاً برای پرچمداران محفوظ است زیرا قطعات پیچیده ای که به آن نیاز دارند ، ماژول های دوربین را گران می کنند.

OIS کاملاً مفید است ، از آن برای جبران هر گونه لرزش دست هنگام عکس گرفتن استفاده می کند و تصاویر واضح تر را امکان پذیر می کند. این مسئله به ویژه در مورد عکاسی کم نور صدق می کند زیرا زمان نوردهی طولانی تر است و مبهم بودن اغلب مسئله بزرگی است. فیلم های ضبط شده با دوربین هایی که دارای OIS هستند نیز صاف تر هستند. این به روزرسانی باعث می شود تلفن های گلکسی A از رقابت جلو بیفتد و آنها را به جایگزینی حتی مناسب تر برای پرچمداران تبدیل کند.

گوشی های سری A سامسونگ

اگر یک شرکت آماده بهره برداری برای به دست آوردن مزیت در بازار باشد ، سامسونگ است. با این حال باید در نظر داشته باشیم که سری Galaxy A طیف گسترده ای از دستگاه ها را پوشش می دهد. از نظر گلکسی A11 ، یک تلفن هوشمند ارزان قیمت از گلکسی A90 با اسنپدراگون 855 است.

گلکسی A81 و گلکسی A91 شایعه شده احتمالاً نامزدهای دریافت OIS در سال جاری را دارند ، اما ما متعجب نخواهیم شد اگر سال آینده سامسونگ این ویژگی را در ترکیب A خود قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *