اخبار, تلفن همراه

فروش 1 میلیون نسخه ای رد می نوت 7 و رد می نوت 7 پرو در هند

شیائومی رد می نوت 7 پرو

گوشی رد می نوت 7 و رد می نوت 7 پرو آخرین سری معرفی شده از گوشی های میان رده شیائومی هستند. رد می نوت 7 در دو نسخه چین، جهانی و هند در دسترس است اما رد می نوت 7 پرو هنوز به صورت جهانی عرضه نشده است.

شیائومی رد می نوت 7 پرو

آخرین آمار فروش گوشی رد می نوت 7 نشان از رقمی خیره کنند و رکورد شکن می دهد. این گوشی تنها در نسخه هند به فروش 1 میلیون نسخه ای دست پیدا کرد.

شیائومی در اکانت رسمی توییتر خود نوشت: یک میلیون دستگاه رد می نوت 7 و رد می نوت 7 پرو تنها در عرض 1 ماه به فروش رسیدند.مفتخریم که این دستاورد را با کاربران به اشتراک بگذاریم. این استقبال ، مارا بیش از پیش به سوی عرضه دستگاه های قدرتمند و کاربر پسند تر سوق خواهد داد، به کاربران قول می دهیم که در آینده ای نزدیک شاهد امکانات و دستگاه های جدید و به روز تری خواهید بود.

فروش یک میلیون نسخه ای گوشی هوشمند در نوع خود شاید آن چنان جذاب به نظر نرسد اما اگر از دید فروش کلی شیائومی به قضیه نگاه کنیم، این شرکت 11.7 میلیون دستگاه در سه ماهه سوم سال 2018 میلادی در کشور هند فقط به فروش رساند که این فروش برای چند سری مختلف از دستگاه ها به شمار می رفت. بنابراین فروش 1 میلیون نسخه ای از سری رد می نوت 7 و رد می نوت 7 پرو آن هم تنها در 1 ماه، می تواند رقم رکورد شکنی برای شرکت چینی شیائومی باشد. دیروز نیز نسخه 6 گیگابایت رم گوشی رد می نوت 7 پرو در وبسایت شیائومی عرضه شد و کاربران می توانند این نسخه جدید گوشی میان رده چینی را تنها با قیمت 245 دلار خریداری کنند.

البته یکی از مشکلات موجود در زمان عرضه گوشی های شیائومی را می توان به اتمام رسیدن فروش آن در مدت زمان کوتاه و سخت شدن خرید آن نامید. خبرها حاکی از آن است که حتی بسیاری از کاربران نتوانستند گوشی مورد نظر خود را خریداری کنند.

رد می نوت 7 پرو دارای سخت افزاری بسیار قدرتمند در مقایسه با قیمت آن است.تنها نقطه ضعف موجود روی آن را می توان رم پایین نامید که با عرضه نسخه نهایی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، این مشکل نیز برطرف شد. عرضه دستگاه با پردازنده اسنپدراگون 675 و دوربین 48 مگاپیکسلی را می توان از نقاط قوت گوشی نامید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *