اخبار, تلفن همراه

فروش تبلت گلکسی تب S6 لایت سامسونگ به صورت جهانی آغاز شد

گلکسی تب S6 لایت

سامسونگ در حال راه اندازی یک تبلت گلکسی تب S6 لایت است که قبلاً در نشت های بی شماری و حتی در آمازون آلمان با برچسب قیمت مناسب ظاهر شده است. امروز مشخصات یک بار دیگر از طریق لیست در B&H تأیید شد ، و ما همچنین قیمت جهانی این تبلت را نیز در ادامه بررسی می کنیم.

گلکسی تب s6 لایت دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی خواهد بود و برای نسخه Wi-Fi فقط 349.99 دلار قیمت دارد. این ارزان قیمت ترین مدل برای یک تبلت جدید و میان رده سامسونگ است.
گلکسی تب S6 لایت

مشخصات ، ارائه شده توسط B&H ، تفاوت هایی با آنچه قبلاً فاش شده وجود دارد ، و ما فکر می کنیم که برخی از آنها به طور کامل صحت دارند. به عنوان مثال ، قطر این تبلت می تواند 10.1 اینچ باشد ، اما تمام نشت های دیگر صفحه بزرگتر را پیشنهاد می کنند ، بنابراین ما به 10.4 می چسبیم. وضوح تصویر 2000 در 1000 پیکسل WUXGA + نیست ، بنابراین می توانیم آنرا جمع کنیم. شایعات قبلی 2000 x 1200 پیکسل را پیشنهاد می کرد که به نظر می رسد قابل قبول تر است.

با این حال ، بزرگترین سؤال این است که آیا چیپست همانطور که B&H ​​می گوید ، Exynos 9611 یا Exynos 9610 خواهد بود یا خیر. اولی در دستگاه های جدیدتری مانند گلکسی A51 و گلکسی M31 مشاهده می شود ، در حالی که دومی روی گلکسی A50 سال گذشته است.

تبلت گلکسی تب S6 لایت

گلکسی تب S6 لایت

به نظر می رسد که گلکسی تب S6 لایت جزییات بسیاری از مشخصات فنی گلکسی تب S6 را در خود داشته باشد، با این تفاوت که این مشخصات با سطح پایین تری عرضه می شود. به طور مثال پردازنده اگزینوس 990 با اگزینوس 9611 جایگزین شده و همچنین دوربین این تبلت به جای 3 لنز، تنها یک یا دو لنز خواهد داشت . از طرف دیگر احتمالا این تبلت به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز می شود.

در هر صورت فروش این تبلت با قیمت نزدیک به 350 دلار چیزی دور از تصور بود که سامسونگ توانسته به آن دست پیدا کند. یک تبلت میان رده قدرتمند با قیمت نزدیک به 5 میلیون تومان در بازار ایران.

برای خرید لوازم جانبی مربوط به سامسونگ روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *