اخبار, تلفن همراه

فبلت میان رده میزو نوت 9 ، با سخت افزار فوق العاده رونمایی شد

میزو نوت 9

فبلت میان رده میزو نوت 9 که جدیدترین گوشی میزو است، با دوربین فوق العاده قدرتمند 48 مگاپیکسلی و نمایشگر دارای ناچ صفحه نمایش، رونمایی شد. با موب خرید همراه باشید تا مشخصات فنی، قیمت، طراحی و سایر جزییات این گوشی را بررسی کنیم.

میزو نوت 9

سال 2019 ، سال رونمایی از گوشی های میان رده ای است که همگی در حد یک پرچمدار می درخشند. میزو نوت 9 ، فبلت میان رده میزو است که به تازگی به زمره این سیل عظیم گوشی های میان رده جدید پیوسته. نکته قابل توجه آن اما استفاده از دوربین 48 مگاپیکسلی و ناچ صفحه نمایش است که از گزینه های تحسین بر انگیز این گوشی میزو به شمار می روند.

از جمله مشخصات فنی میزو نوت 9 می توان به مواردی همچون استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون 675 همراه با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای 2 گیگاهرتزی و 4 یا 6 گیگابایتی رم اشاره کرد. همچنین برای انتخاب حافضه‌ی داخلی نیز دو گزینه‌ی 64 یا 128 گیگابایتی پیش روی کاربران است. اما متاسفانه خبری از حضور اسلات کارت میکرو اس دی داخل این گوشی نیست.

میزو نوت 9 در پشت قاب خود از یک دوربین 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 که به سنسور Samsung GM1 مجهز است، استفاده می‌کند. این سنسور با دوربین ثانویه‌ی 5 مگاپیکسلی برای عمق بخشیدن به عکس‌ها و تهیه‌ی تصاویر پرتره همراه خواهد بود. علاوه بر این‌ها، در داخل ناچ قطره‌ای نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی گنجانده شده است که عکس‌های باکیفیتی را می‌تواند ثبت کند.

همچنین شرکت میزو روی گوشی نوت 9 خود از رابط کاربری فلایم نسخه 7.2 بهره می برد و ظرفیت باتری آن نیز 4000 میلی آمپر ساعت است. از طرفی میزو نوت 9 دارای سیستم شارژ سریع 18 واتی به همراه پورت USB نیز هست. این سازنده‌ی چینی، از دیگر گوشی‌سازهای چینی پیروی کرده و قابلیت‌های Hyper Gaming و Game Mode 3.0 را برای تقویت عملکرد پردازشگر گرافیکی گوشی جدید میزو نوت 9 در آن تعبیه کرده است.

قیمت و سایر مشخصات میزو نوت 9

گوشی های شرکت هایی مثل شیائومی و میزو، از جمله گوشی های پرطرفداری هستند که سخت افزار قدرتمند به علاوه قیمت پایین روی گوشی عرضه می کنند، گوشی میزو نوت 9 نیز از این قاعده مستثنی نیست و با وجود سخت افزار یک میان رده قدرتمند، قیمتی کمتر از 300 دلار دارد. در نسخه  4 گیگابایت رم آن قیمت 210 دلار بوده و در نسخه 6 گیگابایت رم قیمت به 240 دلار  می رسد. رنگ‌بندی این گوشی نیز شامل رنگ‌های مشکی، آبی و سفید می‌شود. میزو نوت جدید قرار است از 11 مارس (20 اسفند) روانه‌ی بازار شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *