اخبار, تلفن همراه

فاش شدن مشخصات گوشی گلکسی M20 سامسونگ، خبر از یک گوشی میان رده بزرگ می دهد

گلکسی M20 سامسونگ

تنها بیش از 1 هفته به معرفی گوشی گلکسی M20 سامسونگ باقی مانده. در این فاصله مشخصات فنی و کلیات طراحی این گوشی که نشان دهنده بزرگ و مدرن بودن آن است فاش شد.

گلکسی M20 سامسونگ

یکی از زیباترین طراحی های گوشی میان رده را می توان تا هفته آینده در گوشی گلکسی M20 سامسونگ مشاهده کرد. این گوشی از یک صفحه نمایش لب به لب و شکاف بالای صفحه نمایش قطره ای بهره خواهد برد. سامسونگ هند امروز مشخصات جدید و کاملی قبل از رونمایی این گوشی فاش کرد که نشان می دهد باید منتظر یک گوشی میان رده حرفه ای با سایز صفحه بزرگ و باتری 5000 میلی آمپر ساعت باشیم. اما اطلاعات جزئی‌تری هم درباره مشخصات گوشی گلکسی M20 به دست آمده است. گمان می‌رود تصاویر تبلیغاتی انتشار یافته نیز، متعلق به همین محصول باشند.

 گوشی گلکسی M20 سامسونگ

یکی از بهترین ویژگی های این گوشی به طور حتم باتری بزرگ 5000 میلی آمپری آن خواهد بود، چیزی که به نظر می رسد باید یک صفحه نمایش بزرگ و همچنین سخت افزار قدرتمندی را بتواند پشتیبانی کند. این گوشی بعد از A9 Pro دومین گوشی با باتری 5000 میلی آمپری است. در این گوشی برای باتری آن شارژ سریع نیز در نظر گرفته شده است.  با این حال برای نخستین بار شاهد پشتیبانی یک گوشی مقرون به صرفه سامسونگ از فناوری شارژ سریع خواهیم بود. البته با توجه به ظرفیت بالای باتری دستگاه، غیر از این هم انتظار نمی‌رفت. وجود درگاه USB-C نیز، دیگر ویژگی نوبرانه‌ای محسوب می‌شود که سامسونگ برای این محصول اقتصادی خود درنظر گرفته است.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی LCD با وضوح 2340 در 1080 پیکسل است و حاشیه باریکی در بالا برای گنجاندن سنسورهای مجاورت و نور خواهد داشت. از دیگر مشخصات گوشی گلکسی M20 ، باید به دوربین دوگانه پشتی آن اشاره کنیم که متشکل از یک سنسور 13 مگاپیکسلی (با گشودگی دیافراگم f/1.9) و یک سنسور 5 مگاپیکسلی (با گشودگی دیافراگم f/2.2) خواهد بود. همچنین سامسونگ فاش کرده است که سنسور 5 مگاپیکسلی، برای ثبت تصاویر اولترا-واید به کار خواهد رفت. این می‌تواند دیگر برگ برنده‌ی دستگاه باشد؛ زیرا در هیچ گوشی دیگری با این محدوده قیمت، یک دوربین فوق عریض را نمی‌توان یافت.

مشخصات فنی گلکسی M20 سامسونگ

گوشی گلکسی M20 سامسونگ، به علاوه پشتیبانی از سخت افزار قدرتمند شامل مواردی می شود که به آن ها اشاره میکنم. به طور مثال پشتیبانی از میکرو اس دی، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی و البته پردازنده میان رده که مدل آن هنوز مشخص نیست. از طرفی دیگر نیز در مورد دوربین گوشی هنوز اطلاعت موثقی در دست نیست، هر چند که پیش بینی می شود از دوربین 13 یا 16 مگاپیکسلی در آن استفاده شود. نتایج بنچمارک‌ها نیز حاکی از تجهیز دستگاه به تراشه اگزینوس 7885 و 3 گیگ رم هستند. این تراشه، دو هسته پردازشی با پرفورمنس بالا دارد و می‌تواند قدرت کافی برای عملکرد روان گوشی را تامین کند.

گلکسی M20 سامسونگ

دستگاه با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو عرضه می‌شود؛ اما احتمالا آپدیت به اندروید پای و حتی نسخه پس از آن نیز، در دستور کار سامسونگ قرار خواهد گرفت. در تصاویر تبلیغاتی می‌توان حسگر اثر انگشت را در پشت گوشی دید؛ همچنین این‌طور به نظر می‌رسد که جنس بدنه‌ی آن، پلاستیکی است.

فروش گلکسی M20 منحصرا به صورت آنلاین، از تاریخ هشتم بهمن ماه در کشور هند آغاز خواهد شد و انتظار قیمتی حدود 200 دلار برای آن می‌رود. قیمتی که برای چنین گوشی به نظر عالی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *