تلفن همراه

عکس واقعی گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد

گلکسی اس 10 پلاس

عکس واقعی گلکسی اس 10 پلاس به طور اتفاقی در شبکه های اجتماعی منتشر شد. عکس نشان داده شده از این گوشی اطلاعات بسیار ناب و تازه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. دوربین جلوی دوگانه اصلی ترین مورد است.

گلکسی اس 10 پلاس

به زودی سامسونگ حدود 1ماه دیگر رویدادی را در شهر سان فرانسیسکو برگزار خواهد کرد. به نظر می رسد در این رویداد گوشی های جدیدی  رونمایی خواهد شد. در این بین می توان انتظار 3 گوشی جدید را داشت. گلکسی S10 پلاس یکی از همین گوشی هاست که گفته می‌شود با نمایشگر Infinity-O و دوربین سلفی دوگانه تولید خواهد شد. اگرچه ما هنوز یک ماه با معرفی این اسمارت فون فاصله داریم، ولی اخیرا عکس گلکسی اس 10 پلاس در فضای مجازی پخش شده و می‌تواند مهر تاییدی بر شایعات قبلی باشد. ظاهرا این دوربین‌ها قرار است در گوشه سمت راست صفحه تعبیه شوند تا حاشیه بخش بالایی حتی از گلکسی اس 9 هم باریک‌تر باشد.

عکس گلکسی اس 10 پلاس

همانطور که از تصویر مشخص است، دوربین در قاب محافظ قرار داده شده تا از لو رفتن طراحی آن جلوگیری شود. نکته دیگری که از این تصویر مشخص است قاب تاشو گوشی گلکسی اس 10 پلاس است که به وضوح در تصویر پیداست. این تصویر امروز در سوون گرفته شده، منطقه ای که اکثر کارخانه های سامسونگ در آن قرار دارد و می توان انتظار داشت که به طور حتم تصویر مربوط به گلکسی اس 10 پلاس باشد.

گلکسی اس 10 پلاس

به طور مشخص در مقایسه با آخرین پرچمدار سامسونگ، گلکسی نوت 9 ، این گوشی کمی سبک تر است. همچنین شکاف بالای صفحه در گلکسی اس 10 پلاس کمی بهبود یافته و نسبت آن به اندازه صفحه نمایش کمتر شده است. سامسونگ همچنین از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه در این تلفن هوشمند استفاده کرده است؛ اگر این تکنولوژی ها را کنار بگذارید، واقعا تفاوت چندانی میان دستگاه پیش رو و نسل قبلی وجود ندارد. سامسونگ با تعبیه دوربین سلفی در بخش راستی صفحه، رویکردی کاملا متفاوت از گلکسی A8s و آنر V20 را در پیش گرفته است. این یعنی تمام آیکون‌های نوار وظیفه، کمی به سمت چپ منتقل خواهند شد. با این حال، در این بخش فضای کافی وجود دارد و احتمالا مشکلی در نمایش اعلان‌های متعدد در کنار یکدیگر نخواهد بود.

گلکسی اس 10 پلاس شاید تا کمتر از 1 ماه دیگر با قیمت 1800 تا 2000 دلاری معرفی خواهد شد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 855 ، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، باتری 5000 میلی آمپر ساعت و همچنین به احتمال زیاد دوربین 48 مگاپیکسلی روی این گوشی سوار شود. اگر شما هم از طرفداران گوشی های سامسونگ هستید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *