اخبار, تلفن همراه

عکس واقعی هواوی میت 30 و میت 30 پرو از پنل پشتی منتشر شد

عکس واقعی هواوی میت 30

دو گوشی هواوی میت 30 و میت 30 پرو ، پرچمدار نسل بعدی هواوی هستند که تا چند ماه دیگر رونمایی می شوند. به تازگی عکس واقعی هواوی میت 30 و میت 30 پرو از پنل پشتی این گوشی ها عرضه شده است.

عکس واقعی هواوی میت 30

همانطور که در خبرهای قبلی دیدیم، تاریخ رونمایی از هواوی میت ایکس طی کنفرانسی در روسیه مشخص شد. بنابراین هواوی با وجود تحریم های آمریکا مایل به عقب کشیدن از عرضه گوشی های پرچمدار خود و سری Mate نیست. بنابراین انتظار داریم که گوشی میت ایکس و میت 30 طی چند ماه آینده رونمایی و عرضه شوند.

هر سال هواوی دو سری گوشی پرچمدار به بازار معرفی می کند. سری اول سری پی و سری دوم میت نام دارد. اگر چه سری دوم عرضه شده بسیار محبوب تر است و کاربران بیشتر تمایل دارند تا از سری Mate هواوی خریداری کنندسال گذشته، هواوی میت 20 و میت 20 پرو مجهز به دوربینی سه گانه و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، دارای تراشه 7 نانومتری کایرین 980، رونمایی شدند. این سه ویژگی جزو اصلی‌ترین نقاط قوت دو گوشی نام برده محسوب شده و فروش فوق‌العاده‌ای را برایشان رقم زدند. حال طبق اخبار، امسال نیز قرار است پرچمداران سری Mate به ویژگی‌های منحصربه‌فردی مجهز شوند.

عکس واقعی هواوی میت 30 و میت 30 پرو

انتظار داریم تغییر در سبک طراحی، یکی از استراتژی‌های بزرگترین گوشی‌ساز چینی برای ترغیب کاربران به خرید هواوی Mate 30 و هواوی Mate 30 Pro به جای پرچمداران سال گذشته باشد. انتشار تصویری از پشت گوشی هواوی Mate 30 این موضوع را تایید می‌کند. طبق این عکس، پنل پشتی گوشی نام برده شیشه‌ای بوده و ماژول دوربین آن به جای مربعی (همچون هواوی میت 20 و میت 20 پرو)، دایره‌ای شکل خواهد بود.

عکس واقعی هواوی میت 30ldj

البته در هواوی میت 20 پرو ، شاهد یک نوع تغییر ظاهری در چیدمان دوربین بودیم. به صورتی که دوربین گوشی هواوی میت 20 پرو، در یک چینش مربعی شکل قرار داشت . از سوی دیگر به نظر می رسد که گوشی های جدید آیفون 11 نیز به چنین طراحی مجهز شون و از یک ترکیب مربع شکل برای چینش دوربین های سه گانه خود بهره ببرند. اکنون که این سبک طراحی به محبوبیت دست پیدا کرده، هواوی تصمیم دارد آن را در هواوی میت ۳۰ و هواوی میت ۳۰ پرو تغییر بدهد.

به نظر می رسد که با وجود استفاده از دوربین چهارگانه در هواوی پی 30 پرو، در هواوی میت 30 پرو و میت 30 نیز از دوربین چهار گانه استفاده شود. هر چند که دوربین قرار داده شده روی این ترکیب باید قدرت و ساختار بیشتری و بهتری را نسبت به هواوی پی 30 پرو ارائه  دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *