اخبار, تلفن همراه

عکس های نوکیا 9 PureView به نمایش گذاشته شد

نوکیا 9 PureView

نوکیا 9 PureView پرچمدار بعدی نوکیا است که قرار است در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شود. عکس های نوکیا 9 PureView امروز توسط کاربران در فضای مجازی به نمایش گذاشته شد. این گوشی دارای دوربین 5 گانه با چینش 6 ضلعی است.

نوکیا 9 PureView

بلاخره  وقت آن رسید تا نوکیا 9 PureView رونمایی شود. به احتمال بسیار زیاد این گوشی پس از مدت ها انتظار در نمایشگاه MWC 2019 به نمایش در می آید. گرچه ما پیشتر شایعات زیادی را از این گوشی شنیده‌ایم و رندرهایی از آن را نیز دیده‌ایم٬ اما به نظر می‌رسد شخصی در چین به خود دیوایس یا یک نسخه‌ی کپی از آن دسترسی پیدا کرده و عکس‌هایی از آن در دنیای واقعی را منتشر کرده است.

عکس های نوکیا 9 PureView به تازگی به دست کاربران در فضای مجازی دست به دست می شود. این تصاویر به نظر محتمل ترین عکس های موجود از نوکیا 9 PureView هستند، قرار گیری دوربین 5 گانه با چینش 6 ضلعی را می توان یکی از جذاب ترین طراحی های موجود قابل مشاهده روی این گوشی دانست. از نظر سایر متد های طراحی روی این گوشی، نه خبری از یک ناچ قطره‌ای کوچک است و نه حفره روی نمایشگر. چرا که به نظر می‌رسد طراحی این گوشی به پیش از این‌ها باز می‌گردد.

نوکیا 9 PureView

یکی از تصاویر نشان می‌دهد که Nokia 9 Pure View از یک نمایشگر بلند قامت با حاشیه‌های زیاد در بالا و پایین خود برخوردار است. حاشیه‌ی بالایی میزبان یک جفت سنسور و اسپیکر رو گوشی خواهد بود.

اما دومین تصویر٬ حضور 5 سنسور دوربین به همراه فلاش LED را روی قاب شیشه‌ای پشتی گوشی نوکیا به نمایش می‌گذارد. هیچ سنسور اثر انگشتی را روی قاب پشتی نمی‌بینیم و هیچ آیکونی نیز در نمایشگر منوط به حضور یک اسکنر اثر انگشت زیر آن به چشم نمی‌خورد.

نوکیا 9 PureView

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از مشخصات فنی نوکیا 9 ، این طور به نظر می رسد که نوکیا 9 PureView به یک نمایشگر 6 اینچی فول اچ دی پلاس، پردازنده اسنپدراگون 845 (این مساله به خاطر تاخری نوکیا در معرفی این گوشی از سال 2018 تا سال 2019 است)، رم 6 و یا 8 گیگابایتی و حافظه داخلی در دو نسخه 128 یا 256 گیگابایتی مجهز شود. اما همچنان با وجود این که تنها چند روز تا معرفی این گوشی باقی نمانده، مشخصات باتری، و ساخت و کیفیت دوربین 5 گانه آن نیز هنوز مشخص نیست.

قیمت گوشی نوکیا 9 چیزی بین 1000 تا 1200 دلار تخمین زده می شود، هر چند که مشخصات این گوشی شبیه به یک پرچمدار سال 2018 است و باید قیمت آن کمتر از این حرف ها باشد. اما وجود دوربین 5 گانه روی این گوشی ، و به احتمال زیاد استفاده نوکیا از دوربین 48 مگاپیکسلی می تواند توجیح مناسبی برای قیمت 1000 دلاری آن باشد.

اگر شما هم از طرفداران گوشی های نوکیا هستید، مطالب نوکیا 9 را در سایت موب خرید با ما دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *