اخبار, تلفن همراه

عکسهایی زیباتر توسط دوربین Nokia 6.2 !

عکسهایی زیباتر توسط دوربین Nokia 6.2 !

دوربین Nokia 6.2 چیزی فراتر از میانرده!

نوکیا 6.2 یکی از دو تلفن هوشمند میان رده جدید است که دارای نام مشهوری است که در IFA 2019 در برلین ، آلمان به بازار عرضه شد و انتخاب دیگری بین آن و خواهر و برادر کمی گرانتر ، نوکیا 7.2 وجود ندارد. نوکیا 6.2 به عنوان یک گوشی میان رده مقرون به صرفه برای کاربرانی که می خواهند کمی قدرت بیشتر و عکس های قدرتمندتری نسبت به گوشی های خوش قیمت داشته باشند ، نوکیا 6.2 انتخابی عالی است (دوربین Nokia 6.2 آن یک سرو گردن بالاتر از سایر میانرده ها می باشد). این گوشی از یک چیپست 6.3 اینچی با کیفیت Full HD + ، Snapdragon 636 ، رم 3 گیگابایتی یا 4 گیگابایت ، حافظه 32 گیگابایتی یا 64 گیگابایت ، دوربین های عقب سه گانه ، اسکنر اثر انگشت و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

طراحی ظاهری Nokia 6.2

طراحی و نمایش Nokia 6.2 دارای ظاهری نسبتاً استاندارد تلفن هوشمند است ، با Gorilla Glass یک شاسی کامپوزیت پلیمری ماده ای که به سختی از پلی کربنات و نیمی از وزن آلومینیوم دو برابر است. نوکیا این قاب قوی و با دوام را در اختیار نوکیا 6.2 قرار می دهد و این یک ویژگی عالیست. به خصوص هنگامی که قیمت آن را در نظر بگیرید. شما می توانید نوکیا 6.2 را به دو رنگ انتخاب کنید. آینه ای سیاه و سفید. قسمت عقب این گوشی یک آهنربای اثر انگشت واقعی است. یکی از ویژگی های بزرگ طراحی در گوشی ، برجستگی دوربین عقب است.

دوربین Nokia 6.2

این گوشی با داشتن سه دوربین عقب و فلاش ، بیرون زدگی قابل توجه  دارای یک ویژگی عالی است و یادآور نگاه در نماد Lumia 1020 است. نشستن در زیر ضربات دوربین یک اسکنر اثر انگشت است که هنگام دستی در دستش قرار می گیرد و ضربه زدن به آن بسیار آسان است.

استفاده آسان تنها با یک دست!

ما گوشی نوکیا 6.2 را در طولانی مدت به راحتی در دست گرفتیم و تقریباً با یک دست قابل استفاده است. اگر چه افرادی که کف دستشان کوچکتر است به احتمال زیاد نیاز به استفاده از هر دو دست دارند تا بتوانند به تمام گوشه های صفحه برسند.خبرهای خوبی برای شنیداری ها وجود دارد ، زیرا در لبه بالایی نوکیا 6.2 جک هدفون 3.5 میلیمتری وجود دارد ، در حالی که در پایه گوشی شما یک درگاه USB-C را برای شارژ دریافت می کنید. در همین حال کلیدهای قدرت و ولتاژ در مکانی آسان در دسترس در سمت راست گوشی مستقر هستند. در سمت چپ یک کلید دیگر دریافت می کنید ، که برای راه اندازی دستیار Google برنامه ریزی شده است ، اما می توانید این گزینه را در تنظیمات تغییر دهید تا برنامه مورد نظر خود را راه اندازی کنید.

استفاده از پنل ال سی دی در نمایشگر

نمایشگر نوکیا6.2 ویژگی اصلی در جلوی 6.2 نمایشگر بزرگ 6.3 اینچی است که HMD Global (این شرکت پشت تلفن های نوکیا این روزها) ادعا می کند بهترین کلاس است. از پنل LCD استفاده می کند ، که تمایل به رنگ کمتری نسبت به پنل های OLED دارد ، اما نوکیا 6.2 با فناوری PureDisplay این شرکت وجود دارد که باعث افزایش رنگ و شادابی صفحه می شود. صفحه نمایش خوب به نظر می رسد و از ویژگی های قابل توجهی دیگر بهره می برد به صورت خودکار و زمان واقعی از SDR به HDR ، که ادعای HMD باعث افزایش 64x در تونالیت رنگ می شود. این برای شما چه معنی دارد؟ روشنایی و کنتراست بهتر در پخش فیلم و در حین گیم پلی ، تصویری شفاف در صفحه نمایش به شما ارائه می دهد.هم چنین در قسمت بالای نمایشگر یک شکاف آب کوچک آب در بالای صفحه قرار گرفته است که در عین حال یک قاب کوچک در زیر صفحه نمایش وجود دارد.

کیفیت دوربین Nokia 6.2 برابر با 16 مگاپیکسل

دوربین و باتری قرار است نوکیا 6.2 یک گوشی بسیار مقرون به صرفه باشد ، اما در دوربین ها کم نیست و دارای سه سنسور در قسمت عقب است. عکس اصلی شما سنسور 16 مگاپیکسلی ، f / 1.8 است که به نظر می رسد قادر است سطح خوبی از جزئیات را در عکس های منظره با رنگ های قوی ثبت کند. دوربین بعدی 8MP ، f / 2.2  با زاویه دید 118 درجه است. این به شما امکان می دهد تا فضای اطراف خود را بیشتر در یک عکس قرار دهید ، اما جزئیات به اندازه کافی نیستند و لرزش نسبت به دوربین اصلی بسیار پایین است.سرانجام ، یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی سه گانه را تکمیل می کند و برای عکس های پرتره بوکه ، جایی که زمینه سوژه شما تار شده است ،گزینه هوشمند راانتخاب می کند. شما می توانید سطح تاری در پس زمینه را در زمان واقعی تنظیم کنید ، و گزینه ای از سه اثر مختلف تاری را در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می دهد عکس خود را تنظیم کنید.رابط بصری است و ما به راحتی توانستیم حالت بوکه را متناسب با ترجیحات خود تنظیم کنیم. یک نکته جالب دیگر در برنامه دوربین در نوکیا 6.2 وجود دارد و آن یک حالت اختصاصی در شب است. این به طور خودکار به شما پیشنهاد می دهد هنگام استفاده از شرایط کم نور ، از آن استفاده کنید ، اگرچه ما نتوانستیم آن را در حین دستی با تلفن به تست بزنیم.در همین حال ، وقتی صحبت از باتری 3500 میلی آمپری بسته شده در داخل نوکیا 6.2 است ، ادعا می شود که دو روز با یک بار شارژ دوام می آورد. این چیزی نیست که ما بتوانیم در طول پیش نمایش خود به آزمایش بپردازیم ، بنابراین برای بررسی دقیق این موضوع مراقب باشید تا بدانید که چگونه عملکرد آن انجام می شود.

برخورداری از اندروید وان

عملکرد و مشخصات نوکیا 6.2 مانند همه تلفن های هوشمند مارک نوکیا بخشی از برنامه Android One گوگل است که نسخه تقریباً سهام موجود در سیستم عامل اندروید را در اختیار شما قرار می دهد و دو سال بروزرسانی اصلی و سه سال امنیتی را برای شما تضمین می کند. این بدان معنی است که نوکیا 6.2 به خوبی در سالهای آینده اثبات نشده است ، و HMD Global در حال حاضر سریعترین تولید کننده است که می خواهد نرم افزار جدید اندرویدی را در کل ناوگان خود به بازار عرضه کند. نوکیا 6.2 به زودی پس از عرضه ، اندروید 10 را ارتقا خواهد داد. با داشتن چیپست اسنپدراگون 636 یا رم 3 یا 4 گیگابایتی ، قدرت کافی در زیر کاپوت وجود دارد تا اندروید را روان نگه داشته و آن را بدون هیچ دردسر بسیار زیاد قادر به اجرای اکثر برنامه هایی که در آن استفاده می کنید کنید.اگر فضای ذخیره 32 گیگابایتی یا 64 گیگابایتی (بسته به نوع دیگری که انتخاب می کنید) کافی نیست ، می توانید با استفاده از یک کارت microSD نیز گسترش دهید.

همچنین شما می توانید از طریق این لینک همه محصولات Nokia 6.2 را مشاهده و خریداری نمایید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *