تخفیف ها, تلفن همراه

عرضه گوشی های 5G شیائومی در سال 2020

عرضه گوشی های 5G شیائومی در سال 2020

گوشی های 5G شیائومی در سال 2020 روانه بازار خواهند شد

عرضه 10 اسمارت فون 5G

در اوایل سال جاری لی ژوئن، مدیر عامل شرکت شیائومی، اعلام کرد این شرکت قصد دارد حداقل 10 گوشی هوشمند جدید با قابلیت اتصال 5G را به بازار عرضه کند. وی هنگام سخنرانی در گوانگژوی چین گفت که تمام تلفن های بیش از 2،000 CNY (یعنی حدود 285 دلار / 255 یورو) از قابلیت های 5G برخوردار هستند. سخنان اجرایی بخشی از کنفرانس سالانه جهانی شرکای موبایل چین بود. در طول این رویداد ، رئیس شرکت حمل و نقل یانگ جی گفت که برنامه ها برای اضافه کردن 70 میلیون کاربر 5G در سال 2020 و گسترش برنامه 5G به بیش از 100 صنعت است. مهمان مهم دیگر کنفرانس هوارد لیانگ رئیس هیئت مدیره هواوی بود. در حال حاضر ، شیائومی یک نمونه کار نسبتاً متوسط ​​از گوشی های 5G دارد . Mi  3G نسبتاً قدیمی ، Mi 9 Pro 5G فقط با چین و Mi Mix Alpha وجود دارد که تقریباً نمونه اولیه ای دارند و شایعاتی مطرح شده است که فقط 500 دستگاه از آن ساخته شده است.

عرضه گوشی های 5G شیائومی ارزان قیمت

با آوردن دستگاه های ارزان تر با تراشه های 5G ، به احتمال زیاد شاهد اتصال نسل بعدی با دستگاه هایی هم چون Pro Redmi K30 ، Mi نهایی SE 10 SE و حتی Redmi Note 9 Pro خواهیم بود. شرط مطمئن تر این است که پرچم داران Mi 10 و گوشی بعدی بازی Black Shark نیز دارای گزینه 5G و همچنین 4G فقط برای بازارهایی هستند که شبکه هنوز در دسترس نیست. مدیر عامل شرکت چینی شیائومی قصد دارد بیش از 10 تلفن هوشمند 5G را در سال 2020 راه اندازی کند ، مدیر عامل شرکت لی ژوئن در 20 اکتبر در کنفرانس جهانی اینترنت در شهر چین Wuzhen گفت که 5G ، فناوری ارتباطات نسل بعدی ، فرصت بزرگی برای این شرکت خواهد بود ، اما چالش ها و خطرات بزرگی را نیز به همراه خواهد داشت. همچنین ببینید: Mi MIX Alpha 5G  گران ترین تلفن Xiaomiاین صنعت نگران این است که فروش تلفن های همراه 4G در سال آینده کاهش یابد. این چیزی است که نمی توان نادیده گرفت. بنابراین ، ما به شدت امیدوار هستیم که اپراتورها بتوانند گسترش ایستگاه های پایه 5G را تسریع کنند. “لی در ادامه پیش بینی کرد که در مراحل اولیه محبوبیت 5G ، بازیکنان در صنعت اینترنت برای توسعه برنامه های کاربردی مفیدی که با قدرت 5G توان مند شوند ، باید با هم همکاری نزدیک داشته باشند. وی گفت: “من شخصاً فکر می کنم 5G دارای طیف گسترده ای از برنامه ها ، مانند پخش فیلم HD ، بازی و موارد دیگر است . مدیر عامل شرکت لی ژوئن در 20 اکتبر در کنفرانس جهانی اینترنت در شهر رودخانه چین Wuzhen گفت. لی گفت که 5G ، فناوری ارتباطات نسل بعدی ، فرصت بزرگی برای این شرکت خواهد بود ، اما چالش ها و خطرات بزرگی را نیز به همراه خواهد داشت.

طیف وسیعی از اپلیکیشن ها با گوشی های 5G شیائومی

وی گفت: “من شخصاً فکر می کنم 5G دارای طیف گسترده ای از برنامه ها ، مانند پخش فیلم HD ، بازی و موارد دیگر است. هر کس واقعاً از بین برود و به یک روند در بین مصرف کنندگان تبدیل شود ، در نیمه اول سال آینده آشکار خواهد بود. “چند ماه پیش بود که شیائومی گوشی هوشمند Redmi K30 خود را با قابلیت اتصال 5G در ماه دسامبر امسال به بازار عرضه کرد. مدیر کل شیائومی ، لو وایبینگ اخیراً از طریق بستر رسانه های اجتماعی چینی ، Weibo تأیید کرد که گوشی هوشمند 5G Redmi در سال 2020 عرضه می شود. پست Weibo توسط لو Weibing که تقریباً از چینی ترجمه شده است ، “در” کنفرانس جهانی شریک جهانی 2019 چین “که در حال برگزاری است ، China Mobile از ارزیابی تلفن همراه hotspot 4G ، Redmi’s K20Pro ، Note8Pro ، Note8 همه در این لیست خبر داد! “”

سریع ترین گوشی ها با تراشه 5G

وی در ادامه می افزاید: “در دوران 5G ، هم چنان به رعایت کیفیت بالا ، غلبه بر یک سری مشکلات فنی در اوایل 5G و برترین ترمینال 5G با کیفیت در نودل برنج ادامه می دهد .در سال 2020 ، Redmi یک پیشگام 5G است. هم چنین ، این اولین بار است که شیائومی هر چیزی راجع به تلفن های هوشمند 5G خود تأیید کرده است. پست Weibo همچنین حاوی نمودار کوچکی است که نشان می دهد که اساساً نتایج تست 4Ghotspot China Mobile چند گوشی هوشمند Redmi به نظر می رسد که سریع ترین سرعت را در مقایسه با سایر تلفن های هوشمند در چین ارائه می دهند.

در مورد رونمایی از این تلفن هوشمند ، قبلاً تأیید شده است که در سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد و از تراشه های شبکه 5G بر روی پردازنده استفاده می شود. نشت دیگری که اخیراً ظاهر شده این است که انتظار می رود این گوشی با دوربین سوراخ پانچ دوتایی مانند قرص Galaxy Galaxy S10 + همراه باشد. جدا از این ، انتظار می رود تلفن هوشمند آینده Redmi 5G در مقایسه با سایر تلفن های هوشمند موجود در بازار ، نسبتاً مقرون به صرفه تر باشد.با این حال ، در مورد تلفن مانند پردازنده ، سنسور دوربین و موارد دیگر باید تأیید شود. از آنجا که کارخانه شایعات به سرعت در حال حرکت است ، می توان انتظار داشت که جزئیات بیشتری به زودی ظاهر شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *