اخبار, تلفن همراه

عرضه آیفون 12 پرو مکس 5G اپل احتمالا تا زمستان 99 به تعویق بیفتد

آیفون 12

به راستی چه زمانی اپل سری 5G 2020 آیفون 12 را منتشر خواهد کرد. در شرایط عادی ، این تلفن ها در ماه سپتامبر معرفی و روانه بازار می شوند. اما لازم است که بگوییم ، این زمان ها مثل همیشه نخواهند بود.

در ماه فوریه ، هنگامی که شیوع coronavirus از طریق سرزمین اصلی چین شروع شد ، شرکای تولید اپل مانند Foxconn و Wistron خطوط مونتاژ خود را در حالت تعطیل قرار دادند. این شرکت ها کارخانه های خود را مجدداً راه اندازی کرده اند و در حالی که پیش بینی نمی شود تولید آیفون 2020 تا ماه ژوئیه آغاز شود ، اپل باید اطمینان حاصل کند که زنجیره تأمین آن قطعات و اجزای کافی را برای پوشش تعداد معمول دستگاه های در حال ساخت ساخته است.

تاریخ عرضه آیفون 12

آیفون 12

Loup Ventures ‘Gen Munster خواهان راه اندازی منظم پاییز مدل های آیفون 2020 بود زیرا این دستگاه ها چهار سال به طول می انجامد تا از مفهوم به بازار راه یابد. این جدول زمانی توسط جانی سرووجی ، رئیس فناوری سخت افزار اپل تأیید شد. این بدان معنی است که بیشتر کارهای طراحی و برنامه ریزی زنجیره تأمین قبلاً انجام شده است. اما ما شاهد بودیم که سایر تحلیلگران اظهار داشتند که مدلهای رده بالا “Pro” ممکن است تا ماه نوامبر آماده نباشند و برخی دیگر می گویند که این تلفن ها به سال 2021 بازگردانده می شوند.

طبق گفته SeekingAlpha ، نه یکی بلکه دو تحلیلگر Wedbush در مورد شانس انتشار اپل خانواده آیفون 1220 تا ماه اکتبر پیش بینی کردند. Daniel Ives و Strecker Backe به مشتریان گفتند که تنها 10 تا 15 درصد احتمال حضور گوشی های 5G تا ماه اکتبر وجود دارد. این زوج خاطرنشان كردند كه زنجیره تأمین “هنوز در مسیر عادی سازی قرار دارد” (به عبارت دیگر هنوز به حالت عادی برگشته است) و كشورهای مختلف هنوز هم درگیر حلقه هایی هستند كه توسط شیوع مرگبار COVID-19 به وجود آمده است. این تحلیلگران می گویند که سرمایه گذاران اکنون قیمت دسامبر منتشر شده این گوشی ها را در قیمت سهام اپل قیمت گذاری کرده اند که از 327.20 دلار در تاریخ 12 فوریه با 18.7٪ کاهش به قیمت فعلی 266.07 دلار رسیده است.

آیفون 12

مردی که بسیاری آن را بهترین تحلیلگر اپل می دانند ، Ming-Chi Kuo TF International ، انتظار دارد اپل امسال چهار گوشی جدید را اعلام کند. باید دو مدل استاندارد وجود داشته باشد ، آیفون 5.4 اینچی آیفون 12 و آیفون 12 پلاس 6.1 اینچی. و کوو انتظار دارد که اپل دو مدل “Pro” ، آیفون 12 پرو 6.1 اینچی و آیفون 12 پرو حداکثر 6.7 اینچی را از بین ببرد. هر چهار مجهز به چیپست 5 نانومتری A14 Bionic هستند که هر یک با 15 میلیارد ترانزیستور بصورت کفش شاخی در داخل قرار دارند. این مقایسه با 8.5 میلیارد ترانزیستور شاغل در داخل A13 Bionic SoC در حال حاضر استفاده شده است و باید ضمن کاهش مصرف انرژی ، مدلهای جدید را قدرتمندتر کند.

هر چهار تلفن از نمایشگرهای AMOLED استفاده می کنند و انتظار می رود دارای نرخ تازه سازی 120Hz نرم و نرم باشند. طبق گفته ها ، مدل های “Pro” با 6 گیگابایت حافظه همراه خواهند بود. در مورد سیستم های دوربین ، واحدهای Pro دارای دوربین های Wide ، Ultra-Wide و Telephoto به همراه سنسور LiDar Time of Flight برای اندازه گیری عمق دقیق تر و قابلیت های AR بیشتر هستند. مدل های استاندارد دارای دوربین های Wide و Ultra-Wide هستند. هر چهار تلفن با هر دو سیگنال زیر 6GHz و mmWave 5G سازگار خواهند بود.

آیا برای خرید آیفون 2020 5G باید تا 2021 صبر کنیم؟ الکس یانگ ، رئیس روابط سرمایه گذار فاکسکان اخیراً در کنفرانس سرمایه گذار گفت که حتی با برخی تاخیرها ، واحدهای جدید آیفون در فصل خرید تعطیلات آتی نیز در دسترس خواهند بود.

همچنین می توانید برای خرید لوازم جانبی آیفون ، این قسمت را باز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *