اخبار, تلفن همراه

عجیب اما باورپذیر؛ لنوو زد 6 پرو به یک دوربین 100 مگاپیکسلی مجهز می شود

لنوو زد 6 پرو

سال 2019 را می توان سال خبرهای عجیب در مورد گوشی های هوشمند دانست. لنوو زد 6 پرو اولین گوشی خواهد بود که به دوربین 100 مگاپیکسلی فوق حرفه ای مجهز می شود. این گوشی را می توان یکی از عجایب سال 2019 پس از گوشی های تاشو، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نماش، باتری های سوپر شارژ و دوربین های سلفی حفره ای نامید.

لنوو زد 6 پرو

یکی از گزینه هایی که شرکت های سازنده گوشی های هوشمند دنیا را به چالش می کشد، ساخت دوربین های حرفه ای، قدرتمند، بی نقص و ماورائ تصور است تا بتوانند در حد یک دوربین DSLR حرفه ای کار کنند. جذابیت تصویر برداری و یا عکاسی با کیفیت های متفاوت هر دوربین می تواند گزینه ای باشد که کاربران را به خرید گوشی مد نظر بدون در نظر گرفتن سایر جزییات آن ترغیب کند. حال لنوو یکی از این شرکت ها است و آمده تا با عرضه لنوو زد 6 پرو با دوربین 100 مگاپیکسلی همه را به تحیر وادار کند.

شرکت لنوو در زمینه تولید سیستم های کامپیوتری و لپتاپ پیشرو بوده و در سال 2019 نیز همزمان با فعالیت در رویداد های CES 2019 و MWC 2019 توانست محصولات جدید و بی نقصی را نیز به معرض دید کاربران بگذارد. این شرکت همچنین در بخش تولید گوشی های هوشمند خاص نیز متبهر است و در حال حاضر تولید یک سری گوشی منحصر به فرد و تبلت های خاص و تجاری را در دست کار دارد. اما خب لنوو زد 6 پرو گوشی هوشمندی است که این شرکت به زودی با دوربین 100 مگاپیکسلی رونمایی خواهد کرد. گوشی که می توان آن را اولین اسمارت فون دارای چنین دوربین قدرتمندی نام برد.

اطلاعات فنی لنوو زد 6 پرو

البته هنوز اطلاعات دقیقی در مورد گوشی جدید لنوو زد 6 پرو در دست نیست اما آن چیزی که مشخص است عرضه یک گوشی دوربین فوق حرفه ای است که چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ نرم افزاری می تواند در اندازه یک دوربین DSLR حرفه ای کار کند.نایب رئیس این کمپانی چینی در حساب کاربری ویبو خود با هشتگی که ترجمه آن می‌شود «100 مگاپیکسل» و همچنین اشاره به نام Lenovo Z6 Pro، اشاره‌هایی به این گوشی کرده است.

هرچند که کوالکام نیز در این زمینه شایعات زیادی مبنی بر عرضه گوشی هوشمند با دوربین 100 مگاپیکسلی انتشار داده، اما به نظر می رسد که این لنوو باشد که زودتر بتواند این محصول را در اختیار کاربران دنیا قرار دهد.

چینی ها این روز ها نیز بسیار در رقابت سخت و تنگاتنگی با یک دیگر بر سر گوشی های هوشمند ابرقدرتمند و با قیمت پایین قرار دارند. شرکت هایی مثل شیائومی، لنوو، وان پلاس، میزو و سردم دار آن ها که هواوی باشد نیز همگی در حال رقابت با یکدیگر برای تولید و عرضه محصولاتی درجه یک و خاص هستند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا می توان یک گوشی دوربین فوق قدرتمند را به زودی استفاده کنیم یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *