اخبار, تلفن همراه

طراحی گوشی میت ایکس ، گوشی تاشو هواوی تغییر کرد

گوشی میت ایکس

طراحی گوشی میت ایکس ، گوشی تاشو هواوی مجددا تغییر کرد. این گوشی با طراحی جدید در سایت TENAA دیده شد. به نظر می رسد که گوشی هواوی میت ایکس، یک ماه بعد از میت 30 و میت 30 پرو رونمایی شود. در ادامه تصاویر و مشخصات جدیدی این گوشی را با هم میبینیم.

بر اساس آخرین عکس های تایید شده در وبسایت TENAA ، تغییراتی روی دستگاه صورت گرفته است که مهم ترین آن را می توان تغییر دکمه پاور گوشی نامید. بر این اساس دکمه مورد نظر ، بزرگ تر شده و صاف خواهد بود و روی آن نیز علامتی درج خواهد شد. این دستگاه همچنین از نظر لولای تاشو باز هم بهینه سازی شده تا بتواند استانداردهای لازم برای عرضه در بازار جهانی را به دست  آورد. در این صورت می توانیم شاهد عرضه گوشی هواوی میت ایکس ، یک ماه بعد از رونمایی میت 30 و میت 30 پرو در آبان ماه باشیم.

این گوشی انعطاف پذیر، نمایشگری 8 اینچی از نوع اولد با رزولوشن 2480 در 2200 پیکسل دارد. حسگر اثر انگشت دستگاه که با دکمه پاور یکی شده، در حاشیه‌ی باریک جانبی قرار گرفته است. هواوی میت ایکس از تراشه کایرین 980 قدرت می‌گیرد و به نخستین چیپ 7 نانومتری 5G هواوی (Balong 5000) هم مجهز است. باتری دستگاه 4500 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 55 وات پشتیبانی می‌کند.

طبق اعلام کمپانی چینی، باتری گوشی هواوی Mate X در مدت نیم ساعت 85 درصد شارژ می‌شود؛ این یعنی سرعت شارژ شدن آن حدود 600 درصد بیشتر از آیفون ایکس اس مکس است. تجربه کاربری اینتراکتیو و حالت نمایش دو قسمتی (اجرای همزمان دو عملکرد)، از امکانات نوآورانه‌‌ی این گوشی هوشمند محسوب می‌شوند. شارژر این گوشی یک شارژر فست شارژ 55 وات است که در ابتدای سال 2019 قرار بود معرفی شود و هنوز هم با وجود تعویق هایی که در زمان رونمایی از گوشی میت ایکس رخ داده، معرفی نشده است.

گوشی هواوی میت ایکس به احتمال زیاد در پایان آبان ماه 98 رونمایی شود. این گوشی با تمام تفاسیر ممکن از یک استاندارد 5G بهره میبرد و قیمت نهایی آن چیزی در حدود 2400 تا 2600 دلار خواهد بود. نظر شما در مورد این گوشی تاشو هواوی چیست؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *