اخبار, تلفن همراه

طراحی و صفحه نمایش گوشی شیائومی Redmi Note 8T

طراحی و صفحه نمایش گوشی شیائومی Redmi Note 8T

نمایشگر و طراحی گوشی شیائومی Redmi Note 8T

گوشی شیائومی Redmi Note 8T کاملا بی نقص به نظر می رسد. یک صفحه نمایش بزرگ 6.3 اینچی همراه با ناتچ قطره ای جلو گوشی را تزئین می کند. در هر دو طرف نیز شیشه وجود دارد. گلس گوشی همان گوریل گلس 5 مقاوم در برابر خراش است که در تلفن های بسیار گران قیمت مانند Samsung Galaxy Note 9 سامسونگ یافت می شود. صفحه نمایش گوشی همچنین از وضوح تصویر Full HD +برخوردار است و به عنوان مثال آن را کمی واضح تر از پرچم دار هواوی P30 Pro یا آیفون 11 می کند. هیچ فناوری نمایش OLED در اینجا وجود ندارد. با نگاهی به تلفن ، می توانید پورت های زیبایی پیدا کنید. گوشی از طریق پورت USB-C در پایین شارژ می شود وبسیاری از تلفن های زیر £ 200 دارای پورت های میکرو USB ارزان تر هستند و یک جک هدفون نیز وجود دارد. در قسمت بالا یک بلستر IR قرار دارد ، بنابراین 8T به عنوان یک کنترل از راه دور تلویزیون دو برابر می شود ، دو سیم کارت و یک کارت SD را نیز به خود اختصاص می دهد. شما اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را در اینجا نمی گیرید و یادآوری ، این گوشی یک پرچم دار نیست ، هرچند که یک اسکنر پرپیچ و خم است و قفل اصلی صورت در آن وجود دارد. اگر چه تحت تأثیر قرار می گیریم ، به معنای این نیست که بگوییم شیائومی Redmi Note 8T بهترین گوشی در میان رده ها ست وباز هم خوب به نظر می رسد؟ بله ، و احساس خوبی  از گوشی هوشمند را انتقال می دهد.

 

گوشی شیائومی Redmi Note 8T وحافظه 4 گیگابایتی

با وجود تداخل برق در داخل  یک Qualcomm Snapdragon 665 با حافظه رم 4 گیگابایت همه چیز با اطمینان در هنگام جابه جایی در رابط تلفن اجرا می شود. پشتیبانی از برنامه با دسترسی کامل به فروشگاه Google Play نیز مطابقت دارد . اسکنر ویروس شیائومی ، کامل با آگهی هایی که با هر نصب برنامه جدید ظاهر می شود ، ناخوشایند است  و با وجودی که غیر فعال کردن آن آسان است ، آرزو می کنیم شیائومی آن را استفاده نکند(و همه تبلیغات شخص ثالث در MIUI آن). برای روشن شدن ، این یک ویژگی Kindle با کمک یارانه تبلیغاتی نیست که به خط مقرون به صرفه Redmi منتقل شده است ، در UI همه تلفن های Xiaomi وچود دارند بنابراین ممکن است تبعیض های تبلیغاتی بخواهند از این برند جلوگیری کنند.گیمرهای جدی همچنین ممکن است بخواهند به طور خاص از Redmi Note 8T اجتناب کنند در حالی که به راحتی می تواند عناوین 2D و 3D مانند Final Fantasy V یا IX را کنترل کند ، در هنگام بازی کردن بازی های خواستار تر مانند Injustice 2 چند فریم را کاهش می دهد. انگلیس 64 GB Note 8T را با رم 4 گیگابایتی دریافت می کند وبه عبارت دیگر با توجه به این واقعیت که یک شکاف microSD وجود دارد ، پرش این ظرفیت بسیار آسان است و دو شیار سیم کارت ، 8T را به یک کار بسیار معقول و تلفن شخصی تبدیل می کند. NFC را به مخلوط اضافه کنید و نوت 8T نیز یک کیف پول همراه با پرداخت به معنی 5G است که انتظار قیمت آن را نداریم نمی توانیم به هیچ یک از مشکلات چشم گیر فکر کنیم.

 

دوربین و باتری شیائومی Redmi Note 8T

چهار دوربین در پشت Redmi Note 8T و دیگری در قسمت جلویی قرار دارد. وضوح تصویر اصلی دوربین 48 مگاپیکسلی است و تیراندازی بسیار شبیه به پرچم داران OnePlus 7T یافت می شود و تصاویر 12 مگاپیکسلی را با ترکیب چهار پیکسل به یک ، برای بهبود دامنه پویا و کنترل صدا در می آورد. مانند سایر تلفن های 48 مگاپیکسلی موجود در صحنه ، می توانید هنگامی که نور مناسب برای عکس های با جزئیات بسیار زیاد است ، در حالت کامل 48 مگاپیکسلی عکس بگیرید. در مرحله بعد ، یک دوربین فوق العاده 8 مگاپیکسلی نیز در این جا وجود دارد که در هنگام جزییات نسبت به دوربین اصلی ضعیف تر است و نمی تواند صحنه های کم نور را با همان پانچ اداره کند. گفته می شود ، می توانید عکس هایی با سبک GoPro با تأثیرات بالا ، همه جانبه بگیریدکه در محیط های کاملاً روشن ، بسیار چشم گیر به نظر می رسند بر خلاف تلفن های سنتی چند دوربینی ، Note 8T به صورت نوری زوم نمی کند ، در عوض از یک دوربین ماکرو اختصاصی 2 مگاپیکسلی برای عکس برداری از اشکالات ، گل ها و سایر موضوعات با کیفیت بالا و همچنین حسگر عمق 2MP بهره می برد.همه این ها باعث می شود Redmi Note 8T به دلیل قیمت آن بهترین دوربین موجودباشد ، واقعاً خیلی ساده است. حالت شب اختصاصی دوربین اصلی به این معنی است که در تاریکی فرو نمی ریزد ، جزئیات عکس در اکثر محیط ها قوی است و تلفن با حداکثر وضوح 4K فیلمبرداری می کند. حتی دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی آن نیز عالی است .سرانجام ، باتری تلفن 4000 میلی آمپری وجود دارد که به راحتی شارژرا در طی یک روز کامل نگه می دارد، و دیگر آن را در مورد شارژ سریع آیفون 11 پرو 18W خود ذکر نکنید. و بله ، شیائومی Redmi Note 8T برخلاف آیفون 11 با شارژر سریع در جعبه دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *