اخبار, تلفن همراه

طراحی صفحه نمایش گوشی ریلمی ایکس 50 5G به نمایش گذاشته شد

ریلمی ایکس 5 5G

ریلمی در تاریخ 7 ژانویه گوشی هوشمند ریلمی ایکس 50 5G و Realme Buds Air را در چین معرفی خواهد کرد. پیش از شروع راه اندازی ، این شرکت از قبل طراحی بدنه  ریلمی ایکس 50 5G را فاش کرده بود. حالا، این شرکت پوستر جدیدی را از طریق شبکه اجتماعی Weibo خود منتشر کرده که تصویر جدید طراحی جلوی گوشی هوشمند را نشان می دهد. به نظر می رسد که جدا از راه اندازی تلفن Realme X50 5G ، این شرکت همچنین ممکن است از گوشی هوشمند Redmi X50 Lite (Youth Edition) در کنار آن رونمایی کند.

پوستر نشان می دهد که Realme X50 5G در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر خود ، دارای یک دوربین سلفی حفره ای قرص شکل است. این بریدگی خانه ای برای دو سنسور سلفی در نظر گرفته شده است. حاشیه پایین دستگاه نسبت به سایر گوشی ها ضخامت کمی دارد. Redmi K30 5G از طراحی صفحه نمایش مشابهی برخوردار است زیرا در دوربین گوشه ای سمت راست صفحه نمایش ، دوربین فیلمبرداری سلفی دوگانه خود را به نمایش می گذارد.

گوشی ریلمی ایکس 50 5G

تصویر صفحه نمایش گوشی ریلمی ایکس 50

ریلمی X50

میکروفون را می توان در قسمت بالای ریلمی ایکس 50 مشاهده کرد. دکمه های تنظیم صدا در لبه سمت چپ قرار دارند و لبه پایینی دستگاه قابل مشاهده نیست. دکمه پاور در سمت راست Realme X50 5G با یک اسکنر اثر انگشت قرار داده شده. رندرهای رسمی این تلفن که ماه گذشته منتشر شد ، فاش کرده بود که مجهز به یک دوربین چهارگانه به صورت عمودی است.


محصولات مرتبط:


سازنده چینی تأیید کرده است که Realme X50 5G از طریق پردازنده تلفن همراه Snapdragon 765G بهره می برد و با پشتیبانی از فناوری پیشرفته 30W VOOC 4.0 Flash Charge وارد کشور می شود. Realme X50 5G که دارای شماره مدل RMX2051 ​​است ، اخیراً با 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 10 روی Geekbench مشاهده شد. پیش بینی می شود این گوشی با جدیدترین نسخه ColorOS 7 وارد بازار شود.

نسخه Youth Edition گوشی ریلمی X50

سال گذشته Realme X به عنوان اولین تلفن ریلمی در ماه مه در چین راه اندازی شد. در کنار آن ، این شرکت Realme X Lite را نیز با مشخصات پایین تر رونمایی کرده بود. تلفن جدید ریلمی که دارای شماره مدل RMX2052 است ، از CMIIT چین تأیید شده و به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
به نظر می رسد Xu Qi مدیر ارشد بازاریابی ریلمی چین از تلفن هوشمند Realme X Youth برای افزودن پست ها در Weibo استفاده می کند. این یک نکته دیگر در مورد تلفن Realme X50 Lite را نشان می دهد که به زودی پس از این دو سری عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *