اخبار, تلفن همراه

شیائومی Redmi 8 یک تلفن عالی با پشتیبانی UI

شیائومی Redmi 8 یک تلفن عالی با پشتیبانی UI

شیائومی Redmi 8 جدید ترین اسمارت فون این برند؛ با پشتیبانی UI

در حالی که شیائومی Redmi 8 یک تلفن عالی است ،ولی تحت الشعاع Redmi Note 8 قرار دارد.شیائومی عادت دارد که دستگاه ها را در همه رنج قیمتی راه اندازی کند ، و به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند وسیله ای را انتخاب کنند که دقیقاً در بودجه آنها متناسب باشد و با توجه به این که قیمت گوشی های شیائومی خیلی مناسب است ، برای بودجه کاربران ، معمولاً این سؤال مطرح است که کدام گوشی شیائومی را می توان به جای تلفن های هوشمند گران قیمت خریداری کرد؟

سخت افزار شیائومی Redmi 8

در مورد سخت افزار ، ما تا الان می دانیم که شیائومی بی نقص عمل می کند و Redmi 8  نیزفرقی ندارد. با شروع از 7999 روپیه ، Redmi 8  هر آن چه را که انتظار دارید از یک تلفن هوشمند زیر 10k ، از جمله دوربین دوگانه و رم 4 گیگابایتی ارائه می دهد. گفته می شود شیائومی بزرگ ترین رقیب بازار گوشی های هوشمند است. همین الان می توانم به شما بگویم ، Redmi 8 یک تلفن عالی است. اما من نیز می توانم به شما بگویم که Redmi Note 8 Pro  بهتر است و فقط 1000 روپیه بیشتر نیازدارد. اگر نمی خواهید به همان اندازه هزینه کنید ، Redmi 8A  1000 روپیه ارزان تر و تقریباً مناسب است. بنابراین ، اگر اتفاقی بیفتد یا 7999 دلار یا 8999 روپیه داشته باشید و مجذوب دوربین های دوتایی و رم 4 گیگابایتی شوید ، این بررسی برای شما مناسب است. اگر اینطور نیست ، در مورد Redmi Note 8 و Redmi 8A  مطالعه کنید.

اگر هنوز اینجا هستید ، اجازه دهید نگاهی دقیق تر به شیائومی Redmi 8 بیاندازیم:

Redmi 8 خارق العاده به نظر می رسد در حقیقت ، نوع قرمز رنگ Redmi 8 بسیار شبیه به Redmi K20 از پشت است ، به جز آن سایه موج دار تلفن های سری K.  قسمت پشتی گوشی خمیده است و این باعث می شود در دستگاه گیرایی خوبی داشته باشید.  تایپ کردن با تلفن با یک دست نیز بسیار قابل انجام است. با این حال ، اگر دست های ریز دارید ، رسیدن به بالای صفحه در حالی که نیمی از گوشه تلفن را می گیرید کار ساده ای نیست. شما یا به کمک دست دیگر خود نیاز خواهید داشت ، یا مجبور خواهید بود که دستگیره خود را مجد داً جابه جا کنید ، و این نیز ممکن است که به دلیل براق بودن پشت گوشی تلفن از دست شما خارج شود.

شیائومی ردمی8 دارای پشتی براق است که بسیار عالی به نظر می رسد اما مستعد لک ها و خراش های زیادی است.همچنین ممکن است شما کمی وقت لازم داشته باشید تا به موقعیت سنسور اثر انگشت در پشت گوشی عادت کنید. دستیابی به آن آسان تر بود اگر کمی پایین تر از آن قرار داشت. هم چنین ، در حالی که پشت آن شگفت انگیز به نظر می رسد ، قسمت پشتی Redmi 8 بسیار مستعد خراش و لک است. اگر از تلفن همراه با کیف شفاف استفاده کنید ، که در جعبه قرار می گیرد ، ایده آل خواهد بود. از جلو ، Redmi 8 دارای یک ناتچ قطره ای است که آرم Redmi روی آن قرار دارد. همچنین حاشیه های نازک در هر طرف صفحه نمایش وجود دارد.

صفحه نمایش شیائومی Redmi 8

گوشی Redmi8 نمایشگر LCD 6.23 اینچی با وضوح HD + را ساپورت می کند. رنگ های صفحه نمایش کاملاً واضح است و کنتراست خوبی را نشان می دهد. سطح سیاه نیز مناسب است و خوانایی صفحه نمایش حتی در نور آفتاب روشن نیز مناسب است .دمای رنگ صفحه نمایش برای من کمی خنک است و حالت Reading آن را خیلی گرم می کند.

تلفنی با کمی تاخیر؛ Redmi 8

این تلفن هوشمند از چیپست کوالکام اسنپدراگون  439 بهره می برد و در 3 گیگابایت رم و 4 گیگابایت رم عرضه می شود. من از دومی استفاده می کردم من هنگام راه اندازی یک برنامه جدید یا هنگامی که چندین برنامه همزمان در پس زمینه اجرا می شوند ، خنک شدن گوشی در چند نوبت خنک کننده گوشی را پیدا کردم.

در حالی که من در حال مرور دستگاه بودم ، Redmi 8  به روزرسانی MIUI 10.3.3.0  را به همراه نسخه امنیتی سپتامبر دریافت کرد که عملکرد را کمی بهبود بخشید ، اما سنبله های تاخیر ناپدید نشدند.

من بازی Call of Duty: Mobile  را از طریق تلفن بازی کردم و وقتی بازی برای اولین بار شروع شد ، تقریباً احساس گناه برای تلاش برای راه اندازی این برنامه کردم. بارگیری بازی بسیار طولانی بود و بیشتر از حد معمول. من مجبور شدم این بازی را در تنظیمات گرافیکی کمی پایین تر انجام دهم ، اما صادقانه بگویم ، من این موضوع را به خاطر نمی آوردم گاه به گاه قطره های فریم نیز وجود داشت ، اما این بازی را غیرقابل بازی نکردند.

دوربین Redmi 8 دوربینی بی نقص

در Redmi 8 ، شما یک دوربین دوتایی  12 MP f / 1.8 + 2 MP  در عقب دریافت می کنید. از جلو ، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی وجود دارد. بیایید ابتدا درباره عکاسی از دوربین عقب صحبت کنیم. تصاویر روز روشن شده روی Redmi 8 بسیار خوب هستند. رنگ ها کاملاً به رنگ طبیعی نزدیک هستند و تصاویر کلی نیز عالی به نظر می رسند ، اما وقتی بزرگ نمایی می کنید خواهید دید که تصاویر جزئیات زیادی برای آنها ندارند. در حالی که دوربین عقب با فوکوس خودکار همراه است ، من بعضی اوقات متوجه می شوم که تلفن گاهی اوقات با فوکوس برخورد می کند. اگر کسی هستید که دوست دارد تصاویر را در حال حرکت کلیک کند ، Redmi 8  برای شما مناسب نیست.  می توانید عملکرد تلفن هوشمند و فوکوس خودکار کند را برای آن مقصر بدانید.

Redmi 8 باتری بسیار خوبی دارد

این تلفن توسط یک باتری  5000  میلی آمپر ساعتی تولید می شود که از شارژ 18 وات پشتیبانی می کند. با این وجود آداپتور موجود در جعبه 10 وات است ، اما شما می توانید و باید کاملاً روی یک شارژر  18  واتی سرمایه گذاری کنید . در استفاده متوسط ​​، که شامل استفاده از بسیاری از برنامه های رسانه های اجتماعی ، بازی چند ساعت بازی ، تماشای چند فیلم و برخی از برنامه ها در پس زمینه اجرا می شود ، باتری Redmi 8  به راحتی یک روز و نیم به شما دوام می آورد. در صورت استفاده سبک تر از آن ، می توانید تا دو روزشارژرا نگه دارد.شارژ Redmi 8  از صفر درصد تا پنجاه حدود 35 تا 40 دقیقه طول می کشد. اگر کسی هستید که همیشه در حال حرکت هستید ، شاید شما باید شارژر 18 وات را که در بالا به آن اشاره کردم در نظر بگیرید.

 

شما می توانید از طریق این لینک همه محصولات Redmi 8 را مشاهده نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *