اخبار, تلفن همراه

شیائومی Mi Note 10 Pro با دوربین 108 مگاپیکسلی!

شیائومی Mi Note 10 Pro با دوربین 108 مگاپیکسلی!

دوربین 108مگا پیکسلی گوشی شیائومی Mi Note 10 Pro

هفته گذشته تولید کننده چینی شیائومی با تنظیم دوربین پنتا در دستگاه پرچم دار شیائومی Mi Note 10 Pro خود راراه اندازی کرد.  اکنون این اسمارت فون به طور رسمی عرضه شده است و مشخصات دقیق تری در دسترس است. دستگاه جدید دارای پنج دوربین در پشت خود است. محور مرکزی یک سنسور بزرگ Quad-Bayer 1 / 1.33 اینچی سامسونگ ISOCELL BRIGHT HMX با وضوح 108MP است که فایل های خروجی 27MP تولید می کند. همراه با سنسور اولیه 108 مگاپیکسلی ، Mi 10  دارای یک دوربین تله فوتو 5 مگاپیکسلی است که دارای بزرگ نمایی نوری 5 برابر به همراه OIS است.در انتهای دیگر طیف بزرگنمایی ، یک دوربین فوق العاده 20 مگاپیکسلی با نمای دید معادل 16 میلی متر مستقر شده است و هم چنین یک دوربین ماکرو اختصاصی 2 مگاپیکسلی وجود دارد که می تواند به اندازه 15 میلی متر به موضوع نزدیک شود. یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم F2 در یک ناتچ قطره ای نمایشگر پنهان شده است.از طرف نرم افزار Mi Note 10 نسخه جدیدی از حالت شب Xiaomi را در اختیار شما قرار می دهد که اکنون برای دستیابی به نتایج بهتر فریم ها را در سطح خام و نه JPG جمع می کند. شیائومی هم چنین می گوید این ویژگی به زودی از طریق بروزرسانی نرم افزار در دوربین فوق العاده فراهم خواهد شد.

طراحی شیائومی Mi Note 10 Pro

مشخصات دیگر شامل صفحه نمایش 6.47 اینچی AMOLED با وضوح کامل HD + ، چیپست Snapdragon 730G ، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی غیر قابل توسعه 128 گیگابایتی است. باتری بزرگ 5،260 میلی آمپر ساعتی از پشتیبانی با شارژ سریع 30W برخوردار است.در اروپا Xiaomi Mi Note 10 549 یورو (تقریبا 608 دلار)عرضه می شود. هم چنین یک نسخه Pro با 8 گیگابایت رم ، 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و لنز 8 عنصری در دوربین اصلی (در مقابل 7 عنصر در غیر Pro) وجود خواهد داشت که 649 یورو (تقریباً 718 دلار) هزینه خواهد داشت.

Mi Note 10 و Note 10 Pro نسخه بین المللی Xiaomi Mi CC9 Pro و CC9 Pro Premium Edition تنها در چین هستند. نسخه های موجود در بازار چین با خدمات Google ارائه نمی شوند اما همه چیز باید یکسان باشد.

سخت افزار فوق العاده بالای می نوت10 پرو

امیدواریم که این نرم افزار بتواند از همه این قطعات سخت افزاری مختلف استفاده خوبی کند. این گوشی از قبل نمودار تست دوربین DxOMark را در اختیار شما قرار داده است ، اگرچه باید نتایج آن را با یک دوز سالم بگیرید. با این وجود ، یک نکته جالب وجود دارد که شرکت در آزمایش خود یافت. لنزهای 108 مگاپیکسلی فقط تصاویر 27 مگاپیکسلی را تولید می کنند زیرا در طی پردازش چهار پیکسل به عنوان یکی در کنار هم قرار می گیرد. تصور می شود که این باعث کاهش نویز شده و عکس ها را واضح تر می کند ، اما شما نیز به نتیجه کامل 108 مگاپیکسلی نمی رسید.

پشتیبانی گوشی شیائومی Mi Note 10 Pro

در داخل گوشی از حافظه 128 گیگابایتی استفاده شده است. اگرچه برای اکثر آنها کافی است ، ممکن است مصرف کنندگان پس از چند ماه آن را پر کنند ، بنابراین عدم وجود کارت حافظه SD ممکن است شما را از کار بیندازد. همچنین یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش وجود دارد که دیدن آن بسیار عالی است ، حتی اگر به اندازه پرچم داران سطح بالا کاملاً ظریف نباشد.تلفن های شیائومی نسخه سفارشی شده اندروید با نام MIUI را اجرا می کنند. این به روشی نیست که در دستگاه های Huawei اخیر آنها معلول باشد ، شما هنوز به Play Store دسترسی پیدا می کنید .برای مثال ، درست مانند iPhone ، وقتی برنامه را نصب می کنید ، در صفحه اصلی شما نمایان می شود. علاوه بر این ، اعلان های شما نمادهای ریز در نوار بالای صفحه شما ایجاد نمی کنند. برای دریافت هرگونه نشانه ای درباره آنچه که برنامه ها توجه شما را می خواهند ، باید یک نوار را برای نمای اعلان گسترده تر بکشید. انتخاب متن نیز کمی متفاوت است.

همچنین جالب است که انتخاب چیپست شیائومی با آن روبرو شد. این اسنپدراگون 730G با رم 6 گیگابایتی است. این آخرین بازی ها و کارهای مشابه با Snapdragon 855 یا 855 Plus را نخواهد داشت – دو تراشه در دستگاه های ارزان تر مانند Mi 9T Pro و Realme X2 Pro یافت می شوند.عملکرد روزانه در بیشتر قسمت ها بسیار عالی است: هنگام جابه جایی از طریق رابط کاربر ، مرور وب یا تماشای فیلم ، هیچ کندی وجود ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *