اخبار, تلفن همراه

شیائومی Mi 10 Pro ؛ پرچمداری تمام عیار

شیائومی Mi 10 Pro ؛ پرچمداری تمام عیار

پرچمداری بی رقیب؛ شیائومی Mi 10 Pro

شیائومی Mi 10 Pro با کیفیت بالا و رده بالای این برند چینی چینی بوده و مشخصات برتر را از همه نظر ارائه می دهد ، از جمله تراشه برتر جدید Qualcomm Snapdragon 865 و صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح FHD +.

طراحی و نمایشگر Mi 10 Pro

Xiaomi Mi 10 و Mi 10 Pro بسیار شبیه به صفحه نمایش هستند که در لبه ها منحنی هستند و توسط دوربین های برش پانچ سوراخ در بالا سمت چپ صفحه نمایش شکسته شده اند.

در قسمت پشتی یک برجستگی دوربین در گوشه بالا سمت چپ وجود دارد ، اگرچه لنزها به بیرون برجستگی دارند. هر گوشی دارای طیف گسترده ای از رنگ های موجود است ، با توجه به مطالب بازاریابی.

این نمایشگر می تواند بسیاری از افراد را تحت تأثیر قرار دهد. هر دو گوشی دارای صفحه نمایش OLED 6،67 اینچی 1080 23 2340 با HDR10 + هستند ، و هر دو از سرعت تازه سازی صفحه 90Hz نیز پشتیبانی می کنند تا محتوا و حرکت کمی نرم تر به نظر برسند. از طرف دیگر ، Xiaomi Mi 10 Lite دارای صفحه نمایش AMOLED کمی کوچکتر از 6.57 اینچ است ، اما به طور کلی از نظر Mi 10 شبیه به Mi 10 است. این گوشی سنسور اثر انگشت درون صفحه ای نیز دارد ، که برای گوشی ای با این قیمت عالی است.

مشخصات شیائومی Mi 10 Pro و Mi 10

Mi 10 و Mi 10 Pro Xiaomi به نظر می رسد با تمام معیارهای پرچمدار پریمیوم مطابقت دارد و از نظر سخت افزاری ارتقاء قابل توجهی را ارائه می دهد. هر دو گوشی از پردازنده اسنپدراگون 865 کوالکام بهره می برند ، نرخ تازه سازی 90 هرتز ، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و دوربین حیرت انگیز 108 مگاپیکسلی آن را دارند که اولین بار در سال گذشته اولین بار در سری Mi Note 10 افتاد و در واقع توسط سامسونگ هم توسعه داده شد. در تلفن های شرکت کره جنوبی وجود ندارد. دوربین عقب Mi 10 همچنین از لنزهای با زاویه دید 13 مگاپیکسلی و حسگر ماکرو و عمق 2 مگاپیکسلی برخوردار است ، اما در کمال تعجب فاقد لنز تله فوتو است. در بخش دوربین ، پرچمدار جدید از سخت افزاری بسیار شبیه به Mi CC9 Pro Premium Edition در سال گذشته استفاده می کند – یک تیرانداز اولیه با قدرت 108 مگاپیکسل با سنسور تصویر بزرگ 1 / 1.33 ، همراه با دوربین فوق العاده 20 مگاپیکسلی و لنزهای دوگانه برای عملکرد بهینه در طیف گسترده ای از عوامل بزرگنمایی. ماژول tele با برد کوتاه از لنزهای با فاصله کانونی معادل 50 میلی متر و سنسور 12MP بهره می برد. (این دوربین هنگام افزایش ضریب زوم از ماژول 8MP با لنز معادل 94 میلی متر استفاده می کند.)
امسال دهمین سالگرد شیائومی در تجارت گوشی های هوشمند است. آیا Mi 10 Pro یک دستگاه مناسب برای مخبوب شدن میان مردم است؟ برای اطلاع از بررسی کامل دوربین این گوشی باماهمراه باشید.

دوربین شیائومی Mi 10 Pro

یکی از مهمترین ویژگی های Xiaomi Mi 10 و Mi 10 Pro ، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در هر دو است که قبلاً در Xiaomi Mi Note 10 دیده می شد ، که باید عکس های خارق العاده ای بگیرد و از ضبط ویدئوهای 8K مانند سری Galaxy S20 سامسونگ نیز پشتیبانی می کند. دوربین های دیگر موجود در هر کدام متفاوت هستند. در Xiaomi Mi 10 ، یک دوربین فوق العاده 13 مگاپیکسلی ، ماکرو Snapper 2MP و حسگر عمق 2MP وجود دارد. به نظر می رسد این مشخصات بسیار ناخوشایند است ، اما ما باید قبل از بیان قطعی در مورد آن ، تلفن را تست کنیم. Xiaomi Mi 10 Pro دارای دوربین فوق العاده 20 مگاپیکسلی و دو لنز تله فوتو است. یکی از این ها 8MP است و از زوم ترکیبی 10 برابر پشتیبانی می کند و دیگری 12MP با بزرگنمایی نوری 2 برابر است که برای حالت عمودی استفاده می شود. 0Xiaomi Mi 1 و Mi 10 Pro دارای دوربین های جلوی 20 مگاپیکسلی نیز هستند که وضوح بسیار مناسبی برای سلفی محسوب می شود.

از طریق این لینک می توانید همه محصولات Xiaomi Mi 10 | Mi 10 Pro را مشاهده و خریداری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *