اخبار, تلفن همراه

شیائومی یک گوشی تاشو با دوربین چرخشی می سازد

شیائومی قصد دارد تا یک گوشی تاشو با دوربین چرخشی بسازد. این طرح از شیائومی امروز مورد تایید قرار گرفته و در مرحله ثبت اختراع است.

موتورولا Razr (2019) بازار طراحی تاشو را در جهتی متفاوت با طراحی کلاسیک گوشی های تاشو قرار داد. به جای دستگاه گوشی معمولی که می تواند به اندازه یک تلفن هوشمند معمولی تاشو باشد ، تلفن های بدون سیم قابلیت حمل اضافی تاشو را به یک شکل بسیار کوچکتر ارائه می دهند. سامسونگ نسخه مخصوص طراحی clamshell – Galaxy Z Flip را عرضه کرد و حالا به نظر می رسد که شیائومی قصد دارد همین کار را انجام دهد.

LetsGoDigital و TigerMobiles از ثبت جدید ثبت شده توسط این شرکت چینی در نوامبر 2019 در پکن پرده برداشتند. 48 عکس شامل یک گوشی قابل تاشو با طراحی تاشو است. بخش جالب توجه ماژول دوربین است. این دوربین دارای چهار برش دوربین در قسمت جلویی و دیگری در قسمت پشتی است و می تواند مبادله را به صورت چرخشی بچرخاند. این یک ایده هیجان انگیز است ، اما کاملاً جدید نیست. Samsung Galaxy A80 سامسونگ از دوربین مشابهی بهره می برد ، اگرچه در محور افقی خود می چرخد.

 

گوشی تاشو با دوربین چرخشی شیائومی

گوشی تاشو با دوربین چرخشی

تصاویر ثبت اختراع یک صفحه انعطاف پذیر را نشان می دهد که هیچ شکاف و بریدگی ندارد. تلفن به سمت داخل می پیچد و از صفحه نمایش محافظت می کند ، دقیقاً مانند موتورولا قبلاً که گفته شد. هیچ نشانه ای از صفحه نمایش ثانویه وجود ندارد ، اما چانه (ماژول دوربین دوار) در قسمت بالای آن قرار دارد و این گوشی را به صورت Razor وارونه به نظر می رساند. منابع LetsGoDigital ادعا می کنند که این مدل شیائومی قرار است در نیمه دوم سال 2020 عرضه شود. اگر این حق ثبت اختراع به یک دستگاه واقعی تبدیل شود ، بخش تاشو با شلوغ شدن هواوی و سامسونگ شروع به شلوغ شدن می کند تا در همان زمان مدلهای ارزان قیمت ارزانتری را نیز منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *