اخبار, تلفن همراه

شیائومی می 9 اس ای با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

شیائومی می 9 اس ای

یکی از بهترین گوشی های میان رده شیائومی، شیائومی می 9 اس ای با دوربین 48 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 712 و دوربین 3 گانه توسط شرکت شیائومی رونمایی شد. این گوشی نسخه میان رده پرچمدار شیائومی، شیائومی می 9 است که امروز ، چند روز مانده به نمایشگاه MWC 2019، رونمایی شد.

شیائومی می 9 اس ای

امروز روز پر رفت و آمدی برای دنیای گوشی های هوشمند است، شیائومی می 9 اس ای، که نسخه میان رده و ارزان قیمت تر گوشی شیائومی می 9 است امروز توسط شیائومی معرفی شد، این گوشی را می توان غول کوچک چینی نامید، چرا که با وجود میان رده بودن در سخت افزار خود مثل یک ابر گوشی هوشمند است. این گوشی جذاب همچنین از یک دوربین 48 مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX586 و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز میزبانی می‌کند.

مشخصات فنی گوشی میان رده شیائومی می 9 اس ای

این گوشی را می توان نسخه اسکوییز شده و یا جمع شده شیائومی می 9 از همه لحاظ نامید. اندازه صفحه نمایش آن کمی از نسخه پرچمدار کوچک تر است و به اندازه 5.97 اینچ ساخته شده. از نظر طراحی دارای یک ناچ قطره ای در بالای صفحه نمایش است و همچنین پردازنده اصلی آن نیز اولین نسخه میان رده سری جدید اسنپدراگون، اسنپدراگون 712 است و همچنین در کنار آن یک رم 6 گیگابایتی و در 2 نسخه حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی عرضه می شود.

این نسخه جدید اسنپدراگون 712، نسخه بهبود یافته اسنپدراگون 710 است که از نظر سرعت و عملکرد، بهینه سازی شده و روی گوشی های میان رده سال 2019 خواهد نشست. همچنین می توان گفت که این پردازنده از فناوری 10 نانو متری فینفت نیز بهره می برد تا پشتیبانی استاندارد های جدید شبکه های LTE و وای فای را نیز به همراه داشته باشد.

خب یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین گزینه های موجود روی شیائومی می 9 اس ای ، با وجود میان رده بودن و قیمت پایین آن را می توان دوربین سه گانه با یک لنز 48 مگاپیکسلی نامید. در کنار این لنز 48 مگاپیکسلی دو لنز 13 و 8 مگاپیکسلی عریض و تله فوتو روی گوشی قرار داده شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز، برای علاقه مندان به عکس های سلفی، 20 مگاپیکسلی با قابلیت های بسیار زیاد است. دوربین سلفی ارائه کننده‌ی فیلترهای زیباسازی مختلفی برای علاقه‌مندان به شبکه‌های اجتماعی است.

یک باتری 3070 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز گوشی شیائومی می 9 اس ای را بر عهده دارد. این باتری با شارژ سریع 18 وات، شارژ می‌شود. جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز از زیر قاب برداشته شده تا شما مجبور به استفاده از هدفون‌های USB-C یا یک آداپتور تبدیل کننده باشید. از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید شیائومی می‌توان به بهبودبخش بازی‌ها (Game Turbo)، آخرین نسخه‌ی رابط کاربری شیائومی (MIUI 10) و همچنین حضور یک چیپ NFC اشاره کرد.

قیمت گوشی شیائومی می 9 اس ای ، نسخه ارزان قیمت تر شیائومی می 9، تنها 300 تا 350 دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *